Gå til innhold

1995 bmw e36 320i touring selges kun kr. 75 000,- pen bil


dutten
 Share

Anbefalte innlegg

link til autodb annonsa: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1971411;username=

En kamerat av meg skal selge bilen sin til fordel for en nyere bil så denne selges billig!

gå inn på linken for og finne mer info men ta kontakt med meg (94871951) eller selger (94888150) for mer info.

prpq136iklfois0h37yh.jpg

annonse:

vurderer nå å selge bilen min, pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse.

bilen var på biltilsynet i dag 28/8-08 pga en mangel lapp jeg fikk for en stund siden, men nå er alt bra ;)

bilen er pen å se på, står nå på orginal fjører men senkesett med papirer følger med, felgene er 19"RH som kler bilen veldig bra og anlegg følger med. toppen har akkurat blitt overhalt og da ble det skiftet ventiler osv.. så den er så god som ny ;)

ellers er bilen hel og pen, litt rust (men veldig lite til å være så gammel bil) noe steinsprut forran men det må man regne med..

angående felger og senking så har jeg godkjenningspapirer og det er ikke noe problem å få godkjent, må bare sette på senkesett og ta 4hjulskontroll og vise det til biltilsynet når du viser den og det vil da bli godkjent ;) men har desverre ikke tid til å gjøre dette jeg!

det følger med sideskjørt og en bakfanger som ikke er lakkert og ett helt greit anlegg bestående av 4xkenwood og 2xrockford og 2x12" i kasse baki..

ring/sms for mer info, sikkert noe jeg har glemt.

åpen for bud!

Utstyr

ABS

Airbag

Alu. felger

Avtb.hengerfeste

El. just.speil

El. vinduer x 2

Hengerfeste Kurve/tåkelys

Radio/CD

S./V. hjul

Sentrallås

Soltak

Sportsseter

Utetemp.

prpq136iklfois0h37yh.jpg

32oe9mzwzsmrrjnc7coi.jpg

o66bvsxtilh05mdg19tl.jpg

akjil7q3rujytlz1okhd.jpg

dukd6on6wbwaewlujnob.jpg

es8qew3lank6iavqktbz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...