Torek Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Utrolig tøff Touring! Første jeg har sett som har vært ordentlig, ordentlig tøff.
Larsegutt Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Ja den likte jeg. Meget flott kone bil! Regner med du har lært opp kona til kjøring med lave biler...visst ikke er tiden inne... =)
Anders_w Skrevet September 9, 2008 Forfatter Skrevet September 9, 2008 Ufattelig lekker touring! Grattis til fruen din Ehem, kan det stemme at det er en ganske anseelig km-stand på denne bilen? Mener jeg så annonsen for litt siden, nemlig... det kan stemme det eirik:) he he.. har gått som pendlerbil i tyskland bla, så den hadde noen km føre den kom til norge.. he he:) men finnes ikke EN ting på bilen som referer til km stand så det bryr meg lite;) motor går MINST like fint som e46en vi hadde som vare gått halvparten:) godt tatt vare på og serviser er kodeordet:)
Anders_w Skrevet September 9, 2008 Forfatter Skrevet September 9, 2008 Ja den likte jeg. Meget flott kone bil! Regner med du har lært opp kona til kjøring med lave biler...visst ikke er tiden inne... =) har fagbrev hun:)
Astri Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Grattis med flott e36. Og endelig godt å høre noen som har tro på dama si når det gjelder kjøring... Utrolig teite de kommentarene om du har lært opp kona di til å kjøre lav bil... Blir helt oppgitt over holdningen til flere her inne... Dere er ikkje unike sjøl om dere er mannfolk...
Larsegutt Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Grattis med flott e36. Og endelig godt å høre noen som har tro på dama si når det gjelder kjøring... Utrolig teite de kommentarene om du har lært opp kona di til å kjøre lav bil... Blir helt oppgitt over holdningen til flere her inne... Dere er ikkje unike sjøl om dere er mannfolk... Nå var det ikke ment og ta alle kvinnlige sjøfører under en kam, men har selv noen venninder som tuter og kjører uten og ta særlig hensyn til lav bil eller lavprofil hjul. Og har gjort endel skade på bilene til kompiser av meg. Knust front (dvs halve var vekk) felgskader...ect Du har kanskje litt over gjennomsnittet intresse for bil enn dem fleste damene som ikke tenker på og svinge unna de største hullene i veien, samt kanskje kjøre tværs over fartsdumper ect..
a.pedersen Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 jobbe hu i porsgrunn?har sett den biln der. der kjenpe fin bil:)gratis
Steffan C Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Grattis med ny BMW. Pen bil, men jeg syns den ser litt for lav ut. Samt den burde ha baklykter med hvit blink . Og lykke til med barn nr. 2. Morro, men kan skrive under på ordtaket, en er som ingen, to er som ti...
fish Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Og nå holder du styr på dine egne og familiens tråder??? He he
Dr_S Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Liker denne touringen jeg og. Aggressiv front og lav nok, pene felger! Kommer denne til Våler? Håper på flere E36 touringer iår enn ifjor, da var jeg alene..
Ellingsen B. Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Tøft stuk på denne touringen. Hvite baklamper og sideskjørt så er den komplett
Scampi Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Holy christ...dette var rått! Fett med flere touringer, og denne er så absolutt fet!
Anders_w Skrevet September 10, 2008 Forfatter Skrevet September 10, 2008 jobbe hu i porsgrunn?har sett den biln der. der kjenpe fin bil:)gratis ja ho jobber i porsgrunn, så det stemmer nok;)
Anders_w Skrevet September 10, 2008 Forfatter Skrevet September 10, 2008 Tøft stuk på denne touringen. Hvite baklamper og sideskjørt så er den komplett sideskjørt kommer:) og baklamper er jeg ikke sikker på ennå... syntes den kler helrøde:) men kan hende de blir byttet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå