Gå til innhold

Da har frua fått seg ''Ny'' Konebil:) Vurderes Solgt


Anders_w
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ufattelig lekker touring! Grattis til fruen din :D

Ehem, kan det stemme at det er en ganske anseelig km-stand på denne bilen? :wink: Mener jeg så annonsen for litt siden, nemlig...

det kan stemme det eirik:) he he.. har gått som pendlerbil i tyskland bla, så den hadde noen km føre den kom til norge.. he he:) men finnes ikke EN ting på bilen som referer til km stand så det bryr meg lite;)

motor går MINST like fint som e46en vi hadde som vare gått halvparten:)

godt tatt vare på og serviser er kodeordet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med flott e36. Og endelig godt å høre noen som har tro på dama si når det gjelder kjøring... Utrolig teite de kommentarene om du har lært opp kona di til å kjøre lav bil... Blir helt oppgitt over holdningen til flere her inne... Dere er ikkje unike sjøl om dere er mannfolk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med flott e36. Og endelig godt å høre noen som har tro på dama si når det gjelder kjøring... Utrolig teite de kommentarene om du har lært opp kona di til å kjøre lav bil... Blir helt oppgitt over holdningen til flere her inne... Dere er ikkje unike sjøl om dere er mannfolk...

Nå var det ikke ment og ta alle kvinnlige sjøfører under en kam, men har selv noen venninder som tuter og kjører uten og ta særlig hensyn til lav bil eller lavprofil hjul. Og har gjort endel skade på bilene til kompiser av meg. Knust front (dvs halve var vekk) felgskader...ect

Du har kanskje litt over gjennomsnittet intresse for bil enn dem fleste damene som ikke tenker på og svinge unna de største hullene i veien, samt kanskje kjøre tværs over fartsdumper ect..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...