EirikL Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Er det noen som har erfaringer med dette firmaet? Skal kanskje kjøpe bil der og er bare nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steel bmw Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 hmm. aldri hørt om det firmat før, hvor i Trondheim ligger det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Han skal være serriøs han, vet av han via en kompis, virker som han er å stole på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 10, 2008 Forfatter Share Skrevet September 10, 2008 Høres bra ut. Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Funnet deg bil nå, Erik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 10, 2008 Forfatter Share Skrevet September 10, 2008 Makan til useriøs forhandler! Fyren orket knapt å legge på telefonen for å vise meg bilen. Og den i seg selv var en diger skuffelse! Bakkjolen er ødelagt, utvendig listverk på passasjerdøra må byttes (har blitt påkjørt?), den "rustfrie" bilen hadde rustangrep rundt bensinpåfyllinga og høyre forskjerm og dørtrekket på passasjersiden løsnet da jeg skulle lukke døra Det ser ut på bildene som det er sorte nyrer på bilen ,men det var bare kromlistene som manglet. Rundt hovedlyktene på venstre side er en lekkasje tettet med gaffatape! For å toppe det hele, fikk jeg som svar da jeg påpekte disse tingene for fyren "Du er klar over at den er fra 1994?" Jævla dust, tenkte jeg og kjørte hjem http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Nå ser jeg hvor det er ja. Prøvde en 520 touring der engang. Ble ikke imonert av bilen i "perfekt" stand. Men det er vell slik med alle forhandlere i den prisklassen desverre. Lik så greit å kjøpe til private egentlig. Fikk ikke pruta ned prisen? kunne satt den sammen for det du sparer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 10, 2008 Forfatter Share Skrevet September 10, 2008 Han mente det var billig med 45000! Mannen må jo være mentalt tilbakestående Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Han mente det var billig med 45000! Mannen må jo være mentalt tilbakestående Gled deg til du drar på Tiller og prøver "strøken" bil... Anbefaler før du drar fra stedet å blinke deg en du kan bytte i når nybilen havarerer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Hva er det med folk som driver slike sjapper? En 14 år gammel bil som har rullet 200 og bø tusen er nesten aldri i perfekt stand. Det er som regel alltid ett eller annet som feiler den optisk/kosmetisk eller begge deler. Selv om det "bare" er snakk om 45.000,- så skjønner jeg godt at eventuelle interesenter blir skuffet når bilen er så langt ifra den beskrivelsen som blir gitt i annonse og over telefon/mail. Men, det er vel mulig at kjøpere hopper til neste bil dersom man beskriver dem helt eksakt, så da tar enkelte selgere bare en råsjangs på at det kommer en langveisfra og ikke gidder ta flyet hjem igjen, og isteden noe motvillig kjøper den "perfekte" bilen. Ser det står solgt på denne nå, så det har sikkert kommet en slik en da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Dette må vel være en dobbelt så bra kjøremaskin...til samme prisen. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde Ser ut som bakre potte mangler dah... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Dette må vel være en dobbelt så bra kjøremaskin...til samme prisen.http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde Ser ut som bakre potte mangler dah... Enig der Trotto. Du kunne ikke tenkt deg og luftet Alpinaen på et av treffa våre? Evt at jeg kunne kommet og kikket på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 Dette må vel være en dobbelt så bra kjøremaskin...til samme prisen. Ser ut som bakre potte mangler dah... Har den i Finnboksen min. Skal ringe i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Skal være mye galt med en 3,0 til den prisen før det ikke lønner seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Du kunne ikke tenkt deg og luftet Alpinaen på et av treffa våre? Evt at jeg kunne kommet og kikket på den? Send meg en pm når det er et treff, så kan jeg se hva jeg får til. Er mye opptatt for tiden, men passer det slik, er det ikke noe prob. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå