635csi Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Har masse deler fra E30 som selges billig. Tar bort bildene etterhvert ting blir solgt, sånn at det er greit å holde seg oppdatert her på hva jeg har ennå. Står noen prisantydninger, men ønsker bud. I tillegg til det som er avbildet her har jeg f.eks. viskermotor m/mekanisme. Komplett meget sjeldent gullbronze rutesett til 2-dørs: SOLGT Blank frontrute: Komplett cromlister førerside: Førerstol og passasjersrol: Frontrute- og bakrutepakning, spylertank m/pumpe, komplett viskermotor m/mekanisme, panserhengsel, dash-instrument, deksel bak frontlykter, liten matte bak, føler i bensintank (ikke avbildet): Grei hatthylle med liten skavank: Dashbord uten sprekker, hanskerom u/lås, ok deksel under rattstammen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 har du komplett trekk til bagasjerom ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 10, 2008 Forfatter Share Skrevet September 10, 2008 Fant faktisk disse delene nå nettopp, så sammen med bunnmatta jeg har så blir dette tilnærmet komplett ja. Mangler kun den mot seteryggen og den helt i bakkant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 hvilken pris skal du ha for det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 10, 2008 Forfatter Share Skrevet September 10, 2008 Tja, 300,- + evt. frakt er vel ingen upris vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 hvor bor du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 10, 2008 Forfatter Share Skrevet September 10, 2008 Halsa på Nordmøre. Kan fikse frakt til Kr.sund dersom du har noen kontakter der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 ja, det går an evt kansje jeg kommert til Halsa og kjører go-cart en dag igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 10, 2008 Forfatter Share Skrevet September 10, 2008 Det kan du gjøre vettu. Gi lyd fra deg dersom du skal dit igjen da, bor 1,5km unna banen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Send meg en PM med mobil nr ditt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 Fant en ok hatthylle også. Bilde i første tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Hvilken sum skal du ha for fram stolene ? fungerer alt som det skal ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 Framstolene går billig i og med at de ikke er helt like. Mener de funker som de skal ja. 200,- pr. stk. eller noe sånt? Muligheter for en god pakkepris her nå dersom du finner mere du vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JarleGa Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Selger du eventuelt stol understellene for seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 13, 2008 Forfatter Share Skrevet September 13, 2008 Har flere stoler liggende, så understell skal nok ordne seg ja. Trenger du på begge sidene i såfall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå