Gå til innhold

Hvite Automote bmw'en


B_haugland
 Share

Anbefalte innlegg

Blir kansje hel ombygging til m3 med SS-Performance, Skal ha 150,000,- ferdig levert med tuv-godkjenning 100% ombygd til m3.

Men 1 ting, Noen som er flinke med photoshop hær? noen som hadde gadda å manipulert til hvordan bilen hadde sett ut med carbonfilm på hele bilen? hva formening har dere om det btw? tror dere det kunne blitt bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Med tanke på at denne bilen sikkert kostet en del over en gjennomsnittlig 320, så må vel en ombygging til 150 000kr gjøre at kostprisen nå vil havne farlig nær en original M3? Tror faktisk jeg heller hadde solgt bilen og kjøpt en original M3 :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kansje hel ombygging til m3 med SS-Performance, Skal ha 150,000,- ferdig levert med tuv-godkjenning 100% ombygd til m3.

Er det verdt det?

Men 1 ting, Noen som er flinke med photoshop hær? noen som hadde gadda å manipulert til hvordan bilen hadde sett ut med carbonfilm på hele bilen? hva formening har dere om det btw? tror dere det kunne blitt bra?

Ikke sett på karbonfilm! Selv bare på tak/panser/luke ser idiotisk ut. Det går en Skyline med det i Drammen. Ser helt latterlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at denne bilen sikkert kostet en del over en gjennomsnittlig 320, så må vel en ombygging til 150 000kr gjøre at kostprisen nå vil havne farlig nær en original M3? Tror faktisk jeg heller hadde solgt bilen og kjøpt en original M3 :lol:

Du har nokk et poeng der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det når du måtte vise bilen for BT da, møtte du opp med stålfelger? :)

Nei det ska jeg si deg, vi tenkte bare "nei vi gir faen" så kjørte vi bilen slik den er til biltilsynet. merkelig og overraskende fikk vi den gjennom, fekk godkjent felgene med dekka og. felgene var innenfor den +- 5% regelen å siden dekka ikke stikker utenfor skjermene var ikke det noe problem. Så har ikke noe å tenke på overfor biltilsynet lenger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det når du måtte vise bilen for BT da, møtte du opp med stålfelger? :)

Nei det ska jeg si deg, vi tenkte bare "nei vi gir faen" så kjørte vi bilen slik den er til biltilsynet. merkelig og overraskende fikk vi den gjennom, fekk godkjent felgene med dekka og. felgene var innenfor den +- 5% regelen å siden dekka ikke stikker utenfor skjermene var ikke det noe problem. Så har ikke noe å tenke på overfor biltilsynet lenger :D

Glimmrende, det e jo sånn det skal være!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det når du måtte vise bilen for BT da, møtte du opp med stålfelger? :)

Nei det ska jeg si deg, vi tenkte bare "nei vi gir faen" så kjørte vi bilen slik den er til biltilsynet. merkelig og overraskende fikk vi den gjennom, fekk godkjent felgene med dekka og. felgene var innenfor den +- 5% regelen å siden dekka ikke stikker utenfor skjermene var ikke det noe problem. Så har ikke noe å tenke på overfor biltilsynet lenger :D

:shock::shock::shock:

Står det i vognkortet att bilen er godkjent med de hjula?

Da må jeg bare gratulere..

Hvor fikk du det godkjent sa du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje den fineste BMWen jeg noen sinne har sett. Mulig jeg har lest dårlig, men har du putta en m3 motor inn? Så den youtube filmen, og lyde på tomgang var mildt sagt grom. Er det forresten lov å spørre hvor mye penger du har brukt totalt på den bilen?:)

Du bør være stolt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det når du måtte vise bilen for BT da, møtte du opp med stålfelger? :)

Nei det ska jeg si deg, vi tenkte bare "nei vi gir faen" så kjørte vi bilen slik den er til biltilsynet. merkelig og overraskende fikk vi den gjennom, fekk godkjent felgene med dekka og. felgene var innenfor den +- 5% regelen å siden dekka ikke stikker utenfor skjermene var ikke det noe problem. Så har ikke noe å tenke på overfor biltilsynet lenger :D

:shock::shock::shock:

Står det i vognkortet att bilen er godkjent med de hjula?

Da må jeg bare gratulere..

Hvor fikk du det godkjent sa du?

Yess...det gjør det:) takker for det, fikk de godkjent her hjemme på biltilsynet. volda/ørsta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

va faktisk en volvo fanatiker som sa til meg at bilen min var direkte stygg idag :lol:

Da er jeg spent på hva han kjørte selv? 240 med b19 og kappa fjører? :P

Gratulerer med felger i vognkort. Det hadde jeg ALDRI trodd skulle gå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du denne må du verre redd for at den ikke skal bite hull i dekka dine!

Ja nesten som jeg snur i døra når jeg ser den om morningen :wink:

va faktisk en volvo fanatiker som sa til meg at bilen min var direkte stygg idag :lol:

DJISUS.... hvor DUM går det ant å bli... MISSUNELSE MISSUNELSE o.s.v.

Utrolig at disse EPA traktor gutta har IQ til å kjøre bil... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...