Gå til innhold

Hvite Automote bmw'en


B_haugland
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker :D Men faen, driver og skifter starter på e36en jeg har og hver gang jeg setter på ny starter henger den. Har prøvd med 3 forskjellige startere, holder på å bli sinnsyk ta hele opplegget. henger seg alle som en, kobler ikke ut når motoren starter. Noen som har noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Driver og vurderer og selge bilen pga huskjøp, men bare for rett pris. har bud på 355.000,-. så vurderer. noen andre som vil by? Bilder ligger på side.1,8 og 9. kjøp motor med ss-performance så har du komplett m3, skal gjøre det selv vist jeg ikke selger den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herrefred! ble fullstendig frelst av denne bilen etterå ha lest gjennom alle sidene her, sett bilder og filmen på youtube.

kunne faktisk vurdert å kjøpe den fortest mulig, men kommer an på om jeg må studere til høsten eller ikke. dette får jeg vite innen februar måned!

går bilen i møre og romsdal? leste at du godkjente dekkene hos biltilsynet i ørsta. er selv fra møre og romsdal, så er ikke lange veien ut dit! tok faktisk lappen en gang i tiden i ørsta på intensivkurs hos moe&ryste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...