Gå til innhold

Hvite Automote bmw'en


B_haugland
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Da er det Moldestuket i helga:)

Å der kom grunnen til at jeg likevel drar til Molde på treff!!!! 8)

Å se denne bilen in RL må bare gjøres.:)

Har ikke vært her på enstund, men ja. hyggelig å høre du liker bilen :) var du på moldestuket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiller du opp neste helg på bmwccn treff også eller?

Så du var ute å kjørte stripa i påska, såg temmelig barsk ut IRL :D

Kjørte en diamantsvart E30 med gule lys..

Ble desverre ikke bmw ccn treffe desverre, var ganske dårli etter festinga i molde å gadd ikke helt til molde igjen helga etter:p men tenkte meg på bmw ccn treff vist det er et om ikke så lenge? takker for det, ser litt bedre hvordan bilen er i RL:) ja har kjørt den litt i det siste, stripa i ørsta/volda du mener eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått tak i en Bmw m3 3,2 (S50?) som jeg får ganske billi vist jeg tar den, er i strøken stand. kommer fra en E36 på 320hk, men planen er kompressor kit fra ESS Tuning. Så spørsmålet er: Er det noe problem å sette en slik motor i en e46? Er jo M52 som står i den, ikke nye typen siden det er en 99mod. Noen som har peiling på det her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke bytte til gamlere motor..

Men det er vel ikke planer om å godkjenne likevel?

Nei er vell i prinsippe egentlig ikke en gamlere motor da de første av e46 brukte samme motor som i e36? m52? Men dette blir jo m3 motoren, merka at det er stor prisforskjell på e36 og e46 m3 motoren, men er det noe stoor forskjell på dem? utenom at e36 m3 motoren har 23hk mindre?

Nei godkjenning er ikke vikti, skal ha i kompressor og så ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var stripa i Ørsta - Volda jeg tenkte på ja ;)

Aha...ja sviver rundt med den bilen her inne ja, men skal kansje til å begynde med motorskifte nå. tenkte på å gjøre det meste selv. Med hjelp av noen kompiser såklart, jeg har ikke sann veldi avansert peiling på og skifte til m3 motor osv :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...