B_haugland Skrevet September 10, 2008 Forfatter Skrevet September 10, 2008 Jævla rått bilde av bilen din over her, med ordentlig fokus på felga! Men har du målt hvor mange cm ren kant du har framme og bak? Må jo være noen..! Har ikke målt nei, men putta en mobil eller kamera ( er ikke helt sikker ) inni der da så. hær er bildet
Deep Dish Skrevet September 10, 2008 Skrevet September 10, 2008 Får henge meg på resten her, og gratulere deg med en grom bil....
vetu03 Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Gratulerer med sinnsykt rå bil... SYntes denne er så utrolig lekker at det er fælt. Ta godt vare på den da. Sinnsykt fine bilen også.
B_haugland Skrevet September 11, 2008 Forfatter Skrevet September 11, 2008 Takker for alle kommentarer, hyggelig med så god respons
Oddey Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Kan vell ikke regne med noe annet enn positiv respons på denne tror jeg, utrolig lekker bil må jeg si selv også!
Sandersen Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Det er den mest forbanna fronten jeg har sett av BMW! Ser jo ut som den flekker tenner! enig! ser skikkelig sinna ut grise rå bimmer!
gaasen Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Helt kongebil dette! Er foresten er det "gamlehjula" mine og sivert sine da vel å merke. Supergrattis med Norges heftigste e46 utseendemessig hvertfall. Dette er godteri for mine øyne hvertfall. Har du gidda å sendt meg noen av bildene høyoppløselig på mail? Sender deg en pm med mail..
crazy2be Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Fy F***!!!! SJUKT RÅ! Gratulerer me et skikkeli råskinn av ein bil
gaasen Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Endelig godt å se noen "riktige" bilder så folk kan se hvor sinnsyk denne bilen er!
Martins Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 imponert over fin bil.må og sei at bildene var veldig fine og fikk frem den fine bilen bra gratulere
B_haugland Skrevet September 12, 2008 Forfatter Skrevet September 12, 2008 Endelig godt å se noen "riktige" bilder så folk kan se hvor sinnsyk denne bilen er! takker kommer vell flere etterhvert, stian skal sikkert ta noen på et treff nå i helgen
B_haugland Skrevet September 12, 2008 Forfatter Skrevet September 12, 2008 Fant noen bilder av bilen på siden til sivert, da det bygde den. Tenkte det kansje hadde vært litt artig å lagt ut så legger ut noen jeg pluss et lite bilde av interiøret som jeg har kjøpt som kommer i posten nårsomhelst er litt støvete og uvaska på bildet, men er 120% strøkent
vetu03 Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Like morsomt hver gang å se bilder av bilene i deler når man har sett resultatet ferdig først...
LianLi Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Meget spessiel og rå bil dette ja, hvor går denne bilen nå da? Synd det er en litt kjip 2Liter i den da, burde ha noe som passer utsende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå