Gå til innhold

Hvite Automote bmw'en


B_haugland
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men lurte på 1 ting hær, har fått mangel lapp på bilen. gjelder for felger og senkesett da det ikke er i vognkortet. har papirene på senkesette men ikke felgene da det er usa import ( vet ikke om du kan få papir på dem engang, som er gyldige i europa vertfall ) men må jeg inn på biltilsynet med bilen for og få senkesettet godkjent i vognkortet? holder vell ikke bare å dokumentere det kan jeg tenke meg :?: Og hvilken slags felger går glatt gjennom biltilsynet? har ingen originale felger :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får spørre om noen har felger til deg i nærheten, skal jo være greit å få godkjent felgene så lenge det står på de hvilke dim de er i, men det fins sikkert de som er vridne på det også...

Har akkurat typegodkjent en E46 med Hartge Replica Felger på, å det gikk uten probs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men lurte på 1 ting hær, har fått mangel lapp på bilen. gjelder for felger og senkesett da det ikke er i vognkortet. har papirene på senkesette men ikke felgene da det er usa import ( vet ikke om du kan få papir på dem engang, som er gyldige i europa vertfall ) men må jeg inn på biltilsynet med bilen for og få senkesettet godkjent i vognkortet? holder vell ikke bare å dokumentere det kan jeg tenke meg :?: Og hvilken slags felger går glatt gjennom biltilsynet? har ingen originale felger :?

Som tmice skriver, så kan du bare låne noen standard BMW stålfelger av noen i nærheten mens du godkjenner senkesettet.

Senkesettet krever da Tüv-papirer og papirer på nylig utført 4hjulskontroll.

Så må du ut med $$ for å få utstedt nytt vognkort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men lurte på 1 ting hær, har fått mangel lapp på bilen. gjelder for felger og senkesett da det ikke er i vognkortet. har papirene på senkesette men ikke felgene da det er usa import ( vet ikke om du kan få papir på dem engang, som er gyldige i europa vertfall ) men må jeg inn på biltilsynet med bilen for og få senkesettet godkjent i vognkortet? holder vell ikke bare å dokumentere det kan jeg tenke meg :?: Og hvilken slags felger går glatt gjennom biltilsynet? har ingen originale felger :?

Som tmice skriver, så kan du bare låne noen standard BMW stålfelger av noen i nærheten mens du godkjenner senkesettet.

Senkesettet krever da Tüv-papirer og papirer på nylig utført 4hjulskontroll.

Så må du ut med $$ for å få utstedt nytt vognkort.

Sjønner..takk for tipsene folkens :D Men det koster altså, hvor mye da ca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjønner..takk for tipsene folkens :D Men det koster altså, hvor mye da ca?

+ Låne felger = gratis

+ 4-hjulskontroll = alt fra 800 til 1500,-. Avhengig hvor du gjør det. Hør rundt!

+ Nytt vognkort og kontrolltime = Selv om jeg har gjort dette to ganger, så husker jeg ikke 100%, men var mellom 400 og 500,-. Rett meg gjerne, folkens! Ihvertfall ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjønner..takk for tipsene folkens :D Men det koster altså, hvor mye da ca?

Vet ikke hva det koster nå, jeg var å hadde nybilregistrering å fikk det ført inn med en gang, har vært tidligere å da kostet det 400kr for nytt vognkort, å det er 7-8 år siden... så det er vel litt dyrere i dag :)

Ring 06640 å hør hva det koster!

Tast 2 for reg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok du kan avskrive og godkjenne felgene hos BT ja.. Du får heller prøve og låne deg noen felger og heve den, det jeg gjorde med en en E36, så jo ikke ut med 15" hjul, hevet 4cm til lovlig høyde på det justerbare senkesettet og max valsa buer, er et trist syn, det kan jeg garantere ;)

Angående pris så fikk jeg høre at det var 500kr for og føre nye ting i vognkort, og det var ifjor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...