Gå til innhold

Hvite Automote bmw'en


B_haugland
 Share

Anbefalte innlegg

Yes da var jeg akkurat ferdig med å montere M3 interiøret, skiftet teppe, alle dørsidene,stolene, baksete, taket og div andre detaljer som følgte med. Da er vell M3 motor det eneste som mangler, har kansje en motor på hand med alt av drivverk,ledningsnett, bremser, hjerne og alt som trengst for en ombygging. Motoren er godt 54.000km og kommer fra en 2004mod. Vurderer veldig sterkt og kjøpe og bygge om, har dere noen formening om et slikt prosjekt? :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Yes da var jeg akkurat ferdig med å montere M3 interiøret, skiftet teppe, alle dørsidene,stolene, baksete, taket og div andre detaljer som følgte med. Da er vell M3 motor det eneste som mangler, har kansje en motor på hand med alt av drivverk,ledningsnett, bremser, hjerne og alt som trengst for en ombygging. Motoren er godt 54.000km og kommer fra en 2004mod. Vurderer veldig sterkt og kjøpe og bygge om, har dere noen formening om et slikt prosjekt? :?:

Bilder mann, bilder..... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gi deg et tips i forhold til ombygging. Forsikre deg tre hundre og tretten ganger om at du får ALLE deler du trenger for ombyggingen! Det verste er å oppdage at ting mangler, og så måtte begynne å spesialbestille alt mulig slags sære deler hos BMW, uten å alltid vite nøyaktig hva det er du skal ha, og plutselig begynner det å koste en del tusenlapper også. Vil på det sterkeste anbefale en donorbil og sette de side-by-side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Én sånn 12" felg du har på bilen din MED splitter nytt dekk er sikkert verdt like mye som det jeg ga for hele bilen min, hehe.. Bytte?

Hva angår planene dine så høres det ut som musikk i mine ører. Kjør på! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...