Gå til innhold

"Nøstbakken`s" e36 Coupe. Til Salg !!


Nøstbakken
 Share

Anbefalte innlegg

Høres lurt ut det du sier! Er egentlig akkurat det jeg og føler, men vil bare ikke! Men jeg er litt impulsiv av meg og, så når jeg har kjørt bilen MED lappen en stund blir jeg sikkert kjapt lei, men vi får se! Er vertfall en super cruisebil da synes jeg. Så jeg kommer nok ikke til å gjøre mer motormessig enn bytte luftfilter, så får resten av mine få kroner gå til litt senk og noen fine sommerfelger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 764
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, for det er den største fella du kan gå i, å kaste bort penger på biler med liten motor.. Been there, done that for å si det slik..Uansett hvor baus bilen din er får du alltid slengt "er det bare 318/518" etter deg og folk rister på hodet.. Det er liksom eneste måten folk kan rakke ned på deg på, og da får du den..

Husker fra Rudskogen i fjor, da jeg sto i kø og forbi bilen og bakover gikk den noen fjotisser. Den ene visket: "Fy faen for en fet bmw, men det er helt garantert en 316 eller noe".. Så når de kom bak ved pottene klemte jeg gassen i bånn så 2,5 litern skreik ut de 4 endestussene, og fikk både jubel og applaus fra de to etterpå.. Tørr derimot ikke tenke på hva jeg hadde følt dersom det VAR en 316..

Spar heller pengene til du får en god bil å bygge videre på.. Det må være tipset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir fort motoren det blir fokusert på, selv om bilen er aldri så pen utseendemessig. Likevel, har man 6-er blir det som regel godkjent likevel, selv om det "bare" er en 2-liter. Men er ikke vits å ha noe for sprekt til å begynne med. Ta det heller litt på sikt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjah.. Er jo enkelte som kommer med "ååh, er det ikke M3" når jeg sier det er 325i også..

Og da pleier jeg å svare at det ikke er det det står på.. Hadde jeg ville hatt en M3 hadde jeg også kjøpt meg en M3.. lett..

Litt av ideen var at det var 325 med bredding som var drømmebilen.. M3 når jeg var "ung", les 8-10 år siden, var ett objekt som de færreste hadde råd til..Jeg så vel knapt nok en M3 etter veiene før jeg ble 20 jeg altså.. Med masseproduksjonen av E36 M3'en er det også blitt allemannseie med M3, noe jeg ikke syns helt om skal jeg være ærlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen dinna bilen kjenne eg jo til!

Øystein du hette right?

Uansett, dritfeite bil, makan te strøken e36 trur eg ein må leite lenge etter i desse trakter med tanke på at dei fleste av den 3-serien er nokon grusomme vrak av nåken rustsamlarar. Hørres kanskje ut som det eineste bilen din er finere enn er desse rustvrakå, men det er ikkje heilt poenget!

Ser ut som den er utrulig strøken i lakken etter det eg har fått med meg når du er ute å kjører. Sist eg såg den parkerte du rett bak ein heller trist e34 i samme farge som din, berre mykje meir falma, på butikken, huske kanskje da? :)

Ellers lure eg på korleis bilen din går, drag/toppfart liksom. Har ikke tatt meg tid til å lese gjennom heile tråden din, men har fått med meg eit powerfilter, men har du gjort noko anna med den? Lurer siden du har 318i og eg har 518i, og min går ikkje akkurat som eit olja lyn!

Evt. går det egentlig an å få ein sånn bil til å gå litt bedre uten å måtte bytte til den værste BMW motoren ein kan få fatt i?

- Anders Vik

Øystein er korrekt..

Så det var deg eg parkerte bak på ica.. stemmer det.

Takker for ros..

angående lakken på bilen din så såg vel den ikkje så dårlig ut, men ein skikkelig lakkrens og boning gjør underverk, værtfall med dei rette produkta !!

Ang draget og toppfarten er ok bra til å være ein 1,8l , er selv så heldige å ha 318is utgaven som har 140 hk.

Så den er vel ingen virkelig ræser, men det var eg fullt klar over da eg kjøpte den. Men angrer ikkje eit sekund på kjøpet.

Viss du vil ha meir hk ut av bilen din så er det vel berre å hive på litt pustehjelp. (turbo)

Eg har ikkje gjort anna med motren min en eit lite effekt anlegg og kn filter.

Men den dagen eg blir lotto milionær skal den bli Norges sprekaste is!!! hehe

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke uvanlig med OT her inne på bimmers akkurat ;) Nøstbakken er stor gutt og tåler det.. Litt blest rundt tråden sin er jo også bare hyggelig ;)

Konfilter gir ingen merkbare effekt. Men det blir finere lyd.. Thats it..

:D Litt OT gjør ingen ting, berre kjekt med diskusjoner .. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, me vil alle bli millionerar ... :roll:

Tja, nei lakken e kje såå galen heller, men pansere skille seg kraftig ut! Det er heilt STAPPFULLT av fullti pittesmå riper og det er ganske falma, ganske rart for det er kun panseret, ingen anna plass på bilen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...