ingard Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Veldig pen bil. Fargen er utrolig passende for e36. Hittil mange fine mods, men du må lakkere nyrene sort, eller la dem være krom. Du kan ikke fjerne det som gjør en bmw til en bmw.. Men du er definitivt på rett kjør. Følger spent med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 Ikke mye ris å gi her Så veldig fin ut, liker fargen Panserstøtten på ene bilde er det mest tvilsomme jeg finner er "nyrene" lakkert? Edit: ser sånn ut ja Svarte facelift-nyrer er fint på denne fargen synes jeg ja panser støtten er litt tvilsom. Eine demperen som holder pansere oppe er gåen, har ikkje kjøpt ny endo.. kommer snart. Ja nyrene er lakert. har planer om svarte nyrer. Er det nok å berre skifte berre nyrene eller må men skifte "rammen" som nyren sitter i !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 Veldig pen bil. Fargen er utrolig passende for e36. Hittil mange fine mods, men du må lakkere nyrene sort, eller la dem være krom. Du kan ikke fjerne det som gjør en bmw til en bmw.. Men du er definitivt på rett kjør. Følger spent med! Takker for det.. Kommer mange nye mods snart, blandt annet svarte nyrer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Så veldig bra ut, men nyrene skulle vært chrome Sølvpærer i blinklys og M-lister så er mye gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 Så veldig bra ut, men nyrene skulle vært chrome Sølvpærer i blinklys og M-lister så er mye gjort Skal vurdere crom.. se på litt bilde av biler med crom . Sølvpærer skal eg ordna. M lister kommer med tida. Er offshore og sitter på nett fleire ganger å ser ka eg skal kjøpa når eg kommer heim. Blir vertfall nye senkefjærer og nyrer .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Brock b1 er jo eit glimrende valg. hvilken dim kjører han kompisen din med, og kor masse har han senka sin bil. Er mykje rå felger , når eg skal kjøpe felger denne gangen skal eg bruke god tid. kjøpte desse felgen kun for at eg ikkje fikk med sommerfelger til bilen.. gikk på skole lite med penger etter bilkjøpet. Han har 17" på, er ikke sikker på bredden på felgene, å bilen er senket 60/50, litt for mye senk, men han skal putte på 40/30 senk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 Brock b1 er jo eit glimrende valg. hvilken dim kjører han kompisen din med, og kor masse har han senka sin bil. Er mykje rå felger , når eg skal kjøpe felger denne gangen skal eg bruke god tid. kjøpte desse felgen kun for at eg ikkje fikk med sommerfelger til bilen.. gikk på skole lite med penger etter bilkjøpet. Han har 17" på, er ikke sikker på bredden på felgene, å bilen er senket 60/50, litt for mye senk, men han skal putte på 40/30 senk... Kommer til å senke 40/20 .. vil kunne komme meg lett fram og kunne ha folk i bilen uten å anke på subbing.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Kommer til å senke 40/20 .. vil kunne komme meg lett fram og kunne ha folk i bilen uten å anke på subbing.. Hørtes ut som et FORNUFTIG valg! Å da regner jeg med det blir Brock B1 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Brock B1 passer E30 bedre syns JEG da Få på noe BBS eller ///M felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 Kommer til å senke 40/20 .. vil kunne komme meg lett fram og kunne ha folk i bilen uten å anke på subbing.. Hørtes ut som et FORNUFTIG valg! Å da regner jeg med det blir Brock B1 da? Vi får se på det.. skal ta meg god tid ved neste felgvalg. !! Kunne godt tenkt meg Ac Schnitzer felger av den 5 eikede typen. Syns dem passer god på e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 Brock B1 passer E30 bedre syns JEG da Få på noe BBS eller ///M felger Vi får se ka vi finner... begyner med litt senking og meir m- plast så kommer det nye felger.. Brock b1 slår aldri feil om det er på e30 eller e36 spør du meg .!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Meget pen bil. Fikk litt flashback til gammelbilen når jeg så denne. Chrome grill og pærer blir pent. Hadde det på min. Ta godt vare på denne perlen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 13, 2008 Forfatter Share Skrevet September 13, 2008 Meget pen bil. Fikk litt flashback til gammelbilen når jeg så denne. Chrome grill og pærer blir pent. Hadde det på min. Ta godt vare på denne perlen Takk for det.. Tar godt vare på den og kommer til å fortsette med det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 er ikke mange E36er som har gått så lite gitt, likte bilen din godt så du får ta godt vare på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 13, 2008 Forfatter Share Skrevet September 13, 2008 er ikke mange E36er som har gått så lite gitt, likte bilen din godt så du får ta godt vare på denne Stemmer det. har ein sjelden km stand.. Skal ta godt vare på den.. !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå