SSM Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Hei! Har sett bilen et par ganger med de nye felgene, ble ganske bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Ble veldig bra med felgene, og blir enda bedre når sideskjørtene kommer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet August 8, 2009 Forfatter Share Skrevet August 8, 2009 Hei! Har sett bilen et par ganger med de nye felgene, ble ganske bra!!! Takk for det Larsen. Meget fornøyd selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet August 8, 2009 Forfatter Share Skrevet August 8, 2009 Ble veldig bra med felgene, og blir enda bedre når sideskjørtene kommer på Ja kommer til å bli enda bedre når sidskjørta kommer på . Bare håper på at eg får somlet meg til å gjøre det, så snart eg får tid ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Ble nydelig med nye felga! Skulle fått de i 20-tom så de kunne blitt fine på E46 også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Blitt sinnsykt pen nå, satan det gjorde seg med LM! Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet August 8, 2009 Forfatter Share Skrevet August 8, 2009 takk for gode tilbakemeldinger folkens. Kjekt å høyre !!! Lurer litt på kva neste oppgradering skal bli ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 takk for gode tilbakemeldinger folkens.Kjekt å høyre !!! Lurer litt på kva neste oppgradering skal bli ? Ser helt perfekt ut utvendig spør du meg, m3 skjørt kommer på snart om jeg ikke tar feil? Mangler vel bare m3 speil da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet August 9, 2009 Forfatter Share Skrevet August 9, 2009 takk for gode tilbakemeldinger folkens.Kjekt å høyre !!! Lurer litt på kva neste oppgradering skal bli ? Ser helt perfekt ut utvendig spør du meg, m3 skjørt kommer på snart om jeg ikke tar feil? Mangler vel bare m3 speil da... Håper eg får tid til å montere dem så snart eg kommer hjem fra sjøen. Så får vi se va neste blir på bilen Har nett kjøpt meg leilighet i stavanger så må prioritere den ovenfor bilen litt når eg kommer heim. Men må ein tur å få valset hjulbuene mine. Suber litt bak. Noken som kan anbefale ein god plass i stavanger som dirver med valsing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Du vil ikkje vurdere Bmw merket i senter på felgen da?? er klistermerker i grunn men ser bra ut. Og på våres felg har det ikkje vært noe problem at dei f.e.ks detter av eller flagner under vask legger ut eit bilde så ser du. enkelt og greitt samt billig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Bilen din kledde de felgene! Ble kjempe bra. Ser veldig blank og fin ut den bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet August 9, 2009 Forfatter Share Skrevet August 9, 2009 Du vil ikkje vurdere Bmw merket i senter på felgen da?? er klistermerker i grunn men ser bra ut. Og på våres felg har det ikkje vært noe problem at dei f.e.ks detter av eller flagner under vasklegger ut eit bilde så ser du. enkelt og greitt samt billig.... Jo skal nok få meg bmw emblam i senter koppene. Gs selger bmw emblem i "carbon" . Så vurderer å skifte alle emblema til carbon, felger panser og baklokk . Noen som trur det kan bli bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Du vil ikkje vurdere Bmw merket i senter på felgen da?? er klistermerker i grunn men ser bra ut. Og på våres felg har det ikkje vært noe problem at dei f.e.ks detter av eller flagner under vasklegger ut eit bilde så ser du. enkelt og greitt samt billig.... Jo skal nok få meg bmw emblam i senter koppene. Gs selger bmw emblem i "carbon" . Så vurderer å skifte alle emblema til carbon, felger panser og baklokk . Noen som trur det kan bli bra? Jah! Kjør på med carbon emblems. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Bra bilder og finfin tralle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå