Nøstbakken Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 Noen her som kunne tenke seg å hjelpe meg å redigere litt. Har lenge vurdert å sote baklyktene litt. Så viss noken kunne rediget eit bilder med bare sota blinklysa og eit med hele lykta. Tenger ikkje så sote mye, skal som sakt bare sote litt.. http://images.bimmers.no/files/tbjkgluffrhtew4cejw6.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 noe sånt eller mørkere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2010 noe sånt eller mørkere? Noke slikt ja Men kunne vært lysere, Men takk for at du tok deg tid til å redigere litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 Ble jo bra det nederste bildet der da..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2010 Ble jo bra det nederste bildet der da..! Ja det blei bra. Skal nok prøve meg på litt lett soting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 kan gjere det litt lysere ein gang i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2010 kan gjere det litt lysere ein gang i kveld Takk for det. Har kjøpt inn sote spary i dag. Skal nok prøve meg innen neste helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 korleis går du fram når du skal sote da? har eit par tåkelys som eg skal "sote" gule, er det berre vask og spary ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 spray på tynne lag omgangen, merka da det når jeg skulle sote tåkelysa mine ble fort veldig svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2010 spray på tynne lag omgangen, merka da det når jeg skulle sote tåkelysa mine ble fort veldig svart. Takk for tipset. Skal bare sote LITT, skal stå i stil med resten av blink lysa . Så det blir bra eit tynnt lag og 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Ville ikke sotet litt. Synes ting ser mye bedre ut når det er orginalt, selv om side/frontblinkers ikke er hvite. Men angrer du er det bare å bruke sterkt middel, så går det fort av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 vil man ha av lakken bruker man bare negl lakk fjerner funker fjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 vil man ha av lakken bruker man bare negl lakk fjerner funker fjell. Jepp , stemmer det. Har nokoen liter med Jotun tynner 10 og 17, det skal nok få ordne opp i det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 Net vært nede å tatt ein liten innvendig shine. Bruker denne Meguiars og ein microfiber clut. Som etterlater seg ein ren og matt resultat. Ny støvsugde matter, men fortsatt full av drit. Skal ta dem med opp i dusjen og spyle av den + litt god stoff så blir nok dei bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 Litt interiør bilder. Har jo ikkje verdens mest tøffeste intriør, men er ganske strøkent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå