Turtiss Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Er jo ekstremt strøkent interiør..... Lyst vader interiør hadde vært noe, kunne du beholdt dashbord osv... Hadde sett knall bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 veldig rent og pent!! like shiny i min, men jeg har vader da:) fortjener ett interiør denne bilen så det står i stil innvendig som utvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Slettes ikke værst ..kom på at det skulle vært gjort i min også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 Bilen fortjener nok eit varder interiør, men tror nok ikkje det blir noko av. Så lenge eg ikkje kommer over eit ekstremt billigt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Da var endelig m3 speila og e46 m3 spoileren montert. Men var ikkje problem fritt, måtte skifte over motoren fra dei orginale speila. Fordi motoren som stod på m3 speila hadde hengt seg opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 se der ja ble jo bra det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Det så veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Ser veldig bra ut! Hadde det vært min bil, så hadde jeg spandert på den et sett med nye skilter + skiltholdere. Koster hundrelappen, og ser bra ut. Skiltholdere får du billig fra Bavaria Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Ser veldig bra ut! Hadde det vært min bil, så hadde jeg spandert på den et sett med nye skilter + skiltholdere. Koster hundrelappen, og ser bra ut. Skiltholdere får du billig fra Bavaria Ja du sier noko der. kansje det blir neste oppgradering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Ville beholdt de skiltene som sitter på Må ikke ha med sånn fælt flagg på sia . Men en ting JEG ville hatt er chrome blinklyspærer. Så man slipper å se den oransje pæra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 FINT! Nye skilt gjør seg spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Henger meg på den med nye skilt Det ble veldig bra med nye speil og spoiler! Du har definnitivt en av de peneste E36'ene her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Ville beholdt de skiltene som sitter på Må ikke ha med sånn fælt flagg på sia . Men en ting JEG ville hatt er chrome blinklyspærer. Så man slipper å se den oransje pæra Ja tror eg har noken liggende ein plass, skal se om kommer på å skifte dei ein dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Angående skilta, tror eg bare det blir nye sklit holdere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 NAJS den E36`n din altså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå