Halvor89 Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Angående skilta, tror eg bare det blir nye sklit holdere. Takk Må ha det litt old school vettu. Er tross alt ikke nye biler vi kjører rundt i =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Kjøpte nye skilt til min for noen dager siden, synes det ser mye bedre ut med det blå og N'n Skal ta noen bilder av bilen imorgen, så kan du se hvordan det blir på en bil som e rimelig lik din nå Ser meget bra ut, blir bare bedre og bedre denne bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Angående skilta, tror eg bare det blir nye sklit holdere. Takk Må ha det litt old school vettu. Er tross alt ikke nye biler vi kjører rundt i =) Enig !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 bumper denne tråden litt med å si at eg nå har snakka med personaloffiseren på madla leiren, han kunne informere om at parkering inne på området ikke var mulig for rekrutter og at det var anbefalt å la bilen stå hjemme i alle fall dei to første vekene siden vi ikke får forlate leiren. Etter to veker så har vi mulighet til å parkere bilen på en parkeringsplass utenfor leiren, som vi selv kan sjekke hver kveld når vi kan forlate leiren bare litt info.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2010 bumper denne tråden litt med å si at eg nå har snakka med personaloffiseren på madla leiren, han kunne informere om at parkering inne på området ikke var mulig for rekrutter og at det var anbefalt å la bilen stå hjemme i alle fall dei to første vekene siden vi ikke får forlate leiren. Etter to veker så har vi mulighet til å parkere bilen på en parkeringsplass utenfor leiren, som vi selv kan sjekke hver kveld når vi kan forlate leiren bare litt info.. hehe Takk for det .. greit med litt info. Tror nok bilen min blir stående i gasjen heime for det meste, skal eg heim kan min samboer hente meg Bor ca 10 min fra leiren med bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 hvordan drar du av speil glasset på m3 speilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 hvordan drar du av speil glasset på m3 speilene? Bruker bare fingene og drar det av. er bare klips som holder dem fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 Har vaska mattene i bilen. Tok dem "med" i dusjen og skubba dei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Ser bra ut Tok kanskje lang tid før det tørket igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 Ser bra ut Tok kanskje lang tid før det tørket igjen? Mykje drit i dei ,, fyy , heilt brunt vann . Har skrudd varme kablene i gulvet på fullt , men er ikkje heilt tørre enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Du kom på hvilket kompani/tropp ? Syns jeg hørte Nøstbakken ble nevnt når jeg satt i peisstua på kompaniet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 Du kom på hvilket kompani/tropp ?Syns jeg hørte Nøstbakken ble nevnt når jeg satt i peisstua på kompaniet Heisann.. Kom på 3 komp 3,4 kor kom du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Hah. Samma her. Er på 3.3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 Hah. Samma her. Er på 3.3 Hehe-- naboer vi da. Du får se etter ein med Nøstbakken på uniformen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Ser bra ut dette Jeg vasket bare mattene mine i vaskemaskinen Sitter forresten på Bømlo nå. Har vært ute og lekt litt med svigermor sin TT Turbo Quattro i helgen Må si veien opp mot Svortland har forandret seg mye på 1 år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå