Perfero Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Beklager litt off topic her no, men du Mexos Du er vel ikkje Jennifer sitt søskenbarn sin type vel? Rar måte å forklare på her no, men Jennifer fortalte at søskebarnet hennas sin type har Bmw cab, og tantå te jennifer har òg TT turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Beklager litt off topic her no, men du Mexos Du er vel ikkje Jennifer sitt søskenbarn sin type vel? Rar måte å forklare på her no, men Jennifer fortalte at søskebarnet hennas sin type har Bmw cab, og tantå te jennifer har òg TT turbo Hehe, stemmer nok bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfero Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Beklager litt off topic her no, men du Mexos Du er vel ikkje Jennifer sitt søskenbarn sin type vel? Rar måte å forklare på her no, men Jennifer fortalte at søskebarnet hennas sin type har Bmw cab, og tantå te jennifer har òg TT turbo Hehe, stemmer nok bra det Hehe, var det eg var ganske så sikker på ;P Ikkje meining å virke creepy her nå altså, var berre nyfiken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Ser bra ut dette Jeg vasket bare mattene mine i vaskemaskinen Sitter forresten på Bømlo nå. Har vært ute og lekt litt med svigermor sin TT Turbo Quattro i helgen Må si veien opp mot Svortland har forandret seg mye på 1 år! Stikke en tur innom til meg å se på M3en og da hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Ser bra ut dette Jeg vasket bare mattene mine i vaskemaskinen Sitter forresten på Bømlo nå. Har vært ute og lekt litt med svigermor sin TT Turbo Quattro i helgen Må si veien opp mot Svortland har forandret seg mye på 1 år! Stikke en tur innom til meg å se på M3en og da hehe! hehe, tror faktisk jeg har sett den her tidligere, enten på Esso eller utenfor ungdomskolen Ble mye offtopic til stakkars nøstbakken her nå Jeg skal hjem imorgen så tror ikke jeg rekker det, men kan sikkert ta en titt til sommeren når jeg kommer nedover med cabben Knipse litt bilder og sparke litt i dekkene til hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Ser bra ut dette Jeg vasket bare mattene mine i vaskemaskinen Sitter forresten på Bømlo nå. Har vært ute og lekt litt med svigermor sin TT Turbo Quattro i helgen Må si veien opp mot Svortland har forandret seg mye på 1 år! Stikke en tur innom til meg å se på M3en og da hehe! hehe, tror faktisk jeg har sett den her tidligere, enten på Esso eller utenfor ungdomskolen Ble mye offtopic til stakkars nøstbakken her nå Jeg skal hjem imorgen så tror ikke jeg rekker det, men kan sikkert ta en titt til sommeren når jeg kommer nedover med cabben Knipse litt bilder og sparke litt i dekkene til hverandre Da må du si fra til oss når du skal nedover da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet April 3, 2010 Forfatter Share Skrevet April 3, 2010 Ser bra ut dette Jeg vasket bare mattene mine i vaskemaskinen Sitter forresten på Bømlo nå. Har vært ute og lekt litt med svigermor sin TT Turbo Quattro i helgen Må si veien opp mot Svortland har forandret seg mye på 1 år! Sikkert ikkje så dumt å ta dei i vaske maskinen, skal gjera da neste gang. Er på bømlo eg og i påsken Veien på Svortland har forandra seg masse ja , nå mangeler det bare resten av Øya Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet April 3, 2010 Forfatter Share Skrevet April 3, 2010 Blei litt lei av m-tech side skjørta , var litt uheldig med pass formen. Ca 1 cm for lange og slak i klipsa , så resultatet er blitt til at eg har tatt dei av . Litt arbeid å rette opp i . Hadde festet dei med tec-7 og klips. Så har sveist gjen hullene og sparklet litt. Ferdig sveit og sparkla Første strøk 2 støk Blanding stasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet April 3, 2010 Forfatter Share Skrevet April 3, 2010 Kommer nok fleire bilder , men har ikkje fått tatt bilder etter eg fått på klarlakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Hvor kjøpte du sideskjørtene? Skal ha meg det, og har ikke lyst å kjøpe noen som ikke passer 100% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Jeg kjøpte m3 sideskjørt til min tidligere e36 coupe, fra www.st-import.no. Var ikke fornøyd med passform og det endte tilslutt med at jeg kjøpte nye fra gs bildeler. Veldig fornøyd med passformen på skjørta fra gs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet April 3, 2010 Forfatter Share Skrevet April 3, 2010 Hvor kjøpte du sideskjørtene? Skal ha meg det, og har ikke lyst å kjøpe noen som ikke passer 100% Eg kjøpte min hos GS, men ikkje orginale. Skal du kjøpe m-tech sideskjørt, så kjøp orginale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet April 3, 2010 Forfatter Share Skrevet April 3, 2010 Jeg kjøpte m3 sideskjørt til min tidligere e36 coupe, fra http://www.st-import.no. Var ikke fornøyd med passform og det endte tilslutt med at jeg kjøpte nye fra gs bildeler. Veldig fornøyd med passformen på skjørta fra gs! Ok. kjøpte sikkert orginale du da . Tenkte å ringe å snakke me det hos gs bildeler, klage litt. syns det er litt dårligt at dem er 1 cm forlange. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Kan jo kjøpe brukte originale fra Koed til en billig penge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Se her ja, du har fått jort litt i påskepermen du har bare slæket på hytta eg, tar livet med ro mens muligheten er der.. hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå