Nøstbakken Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Link til Finn.no http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28626321 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 Slik står bilen ny bont og fin , gjemt under trekket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Hadde min under et sånt trekk når jeg lakket dørhåndtak den sto ute så måtte beskytte den mot vær og vind. men trur ikke jeg putter plast trekk over en bil igjen.. var ikke no snill mot lakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 Hadde min under et sånt trekk når jeg lakket dørhåndtak den sto ute så måtte beskytte den mot vær og vind. men trur ikke jeg putter plast trekk over en bil igjen.. var ikke no snill mot lakken Ville aldri sett bilen ute med eit slikt trekk over, som du sier er det ikkje bra for lakken , men det er viss vind river og drar i trekket, men for min bil som står parkert inne i garasje er det ingen problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 Da er bilen desverre solgt. I grunn ganske surt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Det var fort gjort gitt. Gratulerer med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2011 Det var fort gjort gitt.Gratulerer med salg! Ja gikk forholdsvis fort det. Fikk det som eg ville ha for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Fant denne tråden å ser d e lenge siden aktivitet, men vil si du har vært flink! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2012 Fant denne tråden å ser d e lenge siden aktivitet, men vil si du har vært flink! Takk , bilen er desverre solgt no. Noe som eg anger sykt på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Noen som har sett noe til gamle bilen min? Den for til sogn enn plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Ja skal sies det var en fin bil Har en 318is selv Tror du at du kunne kjøpt bilen tilbake om du fikk sjangsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2012 Ja skal sies det var en fin bil Har en 318is selv Tror du at du kunne kjøpt bilen tilbake om du fikk sjangsen? Ja hadde ikkje tvilt med å kjøpe den tilbakers viss den er i noelund samme stand som eg solgte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alemjøl Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=42188611 Den er til salgs! Like fin som den var da du eide den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=42188611Den er til salgs! Like fin som den var da du eide den! Ja faktisk like fin , var nære på å kjøpe den til bakers !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alemjøl Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=42188611Den er til salgs! Like fin som den var da du eide den! Ja faktisk like fin , var nære på å kjøpe den til bakers !!! Neste eiger vraka bilen to dager etter kjøpet fikk jeg høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå