Joan E36 Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 takker for det! Neida, er ikke så galt med 132 000 km heller, men din km-stand er jo sinnsykt bra! Km-standen din gjenspeiler seg i bilen Utrolig fin! Ta godt vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 17, 2008 Forfatter Share Skrevet November 17, 2008 takker for det! Neida, er ikke så galt med 132 000 km heller, men din km-stand er jo sinnsykt bra! Km-standen din gjenspeiler seg i bilen Utrolig fin! Ta godt vare på den Takker for ros. Skal ta god vare på den.. Bruker masse tid på den.. Liker god å drive med slikt , boning å alt så har med bil å gjer.. Gleder meg til å komme heim fra sjøen . Å montere litt nye deler Har litt så ligge heima og venter på meg M3 lister , m3 sideskjørt og cromringer til instrumenter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 17, 2008 Forfatter Share Skrevet November 17, 2008 E46 liste er flekt av pga han som blanda lakk til meg blanda så dårligt.. Heilt feil nyanse.. Men eg syns nå e46 lista er pen.. Kommer ein gt 2 vinge sikkert med tida.. Må jo tilfredstille Mysild.. gt2? jeg liker gt jeg... hehe... spinx og rabies som snakker om gt2 hehe... Oki,.. da tilfredstiler vi spinx og rabies .. Ikkje deg, Mysild. hehe.. Går for gt2 passer nok best til min bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 Hehe, må visst oppklare litt her. Hadde jeg hatt coupé så hadde jeg nok gått for GT (Uten 2 ) men det er jo smak og behag Men du får jo tilfredstilt (?!) Spinx i hvertfall da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 17, 2008 Forfatter Share Skrevet November 17, 2008 Hehe, må visst oppklare litt her. Hadde jeg hatt coupé så hadde jeg nok gått for GT (Uten 2 ) men det er jo smak og behag Men du får jo tilfredstilt (?!) Spinx i hvertfall da Bløææ.. Går litt i surr for meg.. hehe.. har ikkje bestemt meg 100% endo.. Men skal få på resten av m-tech plasten føst.... Men takk for alle innspill.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 Fikk redigert eit bilde inne på ein av desse fotoshop trådene.. Fått redigert inn kvite felger ,litt senk , nye nyrer og tona blinklys,.. Syns det blei bra med kvite felger, felgen blei mykje finere.. noen som har peiling på kva det ca koster å fått lakert felgene kvite.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 kommer an på hva slags lakk... rundt 2-3 k vil jeg tippe... kommer an på hvor mye du gjør selv men personlig, så vet jeg ikke om det vil bli så fint... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 Kommer vel kansje å pusse dem ned selv.. sjølv om det er gør kjedeligt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 jepp... sparer penger der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MERN Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Flott bil!! Synes du skal beholde felgenes farge og kjøpe "grå" blinklys fra schmiedmann. Lekker bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Gå får M3 GT2 vingen du;) Bare få mysild som er så stor i munnen til og photoshop,e den på bilen din og se hvordan det blir. Gt 2 vingen er jo en orginal vinge som ikke "så" mange har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 har aldri sett den gt 2 vingen på andre biler... hvis du tenker på gt som kom på den britiske RØDE gten, så har dne faktisk ei underleppe som du ikke har . m3 gt: m3 gt 2 eller indivudual: http://images.google.no/imgres?imgurl=h ... o%26sa%3DG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 1-0 til mysild! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Er ikke helt sikker hva jeg skal tror på.. Har lest en plass at den heter M3 GT2 vinge og en annen plass at det er en Hartge vinge:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 2-3000 for pulverlakkering, tåler masse juling. Fyller riper og enkle skader også. Fordel at du bor på sørlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå