///Mysild Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Er ikke helt sikker hva jeg skal tror på.. Har lest en plass at den heter M3 GT2 vinge og en annen plass at det er en Hartge vinge:S m3 gt 1/2 er det i hvertfall ikke eller kanksje det er overdelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 FUCK IT ikke noe big deal. Liker den godt som den er jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Fin bil du har! fint å se du tar godt vare på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 Flott bil!! Synes du skal beholde felgenes farge og kjøpe "grå" blinklys fra schmiedmann. Lekker bil! takk for det du.. får se kva eg gjør med felgene, begyne med senking når vinteren er over.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 2-3000 for pulverlakkering, tåler masse juling. Fyller riper og enkle skader også.Fordel at du bor på sørlandet. ikkje så gale det ,, får se når senking kommer på .. kva det biler til.. men har litt deler eg har liggende så må lakkes, men gidder ikkje å ta frem lakksprøyta i dette kalde været.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 Fin bil du har! fint å se du tar godt vare på den. Takk for det.. alltid hyggelig med ros Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 Gå får M3 GT2 vingen du;) Bare få mysild som er så stor i munnen til og photoshop,e den på bilen din og se hvordan det blir. Gt 2 vingen er jo en orginal vinge som ikke "så" mange har. hehe.. masse styr rund dette vinge valget... "går snart på bil tema og kjøper ein stooooor harry alu vinge".,.. hehe liker den du har eg spinx.. ein meget pen vinge.. blir nok ein slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Takk godt og høre. Passer nok bra på den fine bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Denne vingen heter M3 Gt2 på Koed. Men har også sett den som ACS vinge(muligens noe lavere). Jeg har forøvrig denne på min bil og.. Er ca like høy som Gt vingen men uten den bunnplaten. Syntes den ser bra ut, er også vesentlig billigere enn gtvingen/kopi av denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 Denne vingen heter M3 Gt2 på Koed. Men har også sett den som ACS vinge(muligens noe lavere). Jeg har forøvrig denne på min bil og.. Er ca like høy som Gt vingen men uten den bunnplaten. Syntes den ser bra ut, er også vesentlig billigere enn gtvingen/kopi av denne.. Dommen har falt på gt 2 vingen.. Men kommer til å vente til det nermer seg sommer. Må prioriter senking.!!! Men takk til god "vinge" veiledning, fra alle sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 vet... men jeg lurer faktisk på om denne vingen egentlig mangler en del... den underste... ser veldig sånn ut egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Finere når den har den underste delen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 Fin bil du har! fint å se du tar godt vare på den. Takker for det...Alltid kjekt med ros Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Den underste delen føler jeg blir få mye racing preget visst dere skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2008 sjønner.... Er jo trossalt ein is ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå