Nøstbakken Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2008 Var på vei til Haugesund i går, va litt uheldig. Når eg kom til amanda så merket eg ditta.. Heldig viss hadde eg desse liggande , ein midlertidig løsning til eg får bestilt meg nye kvit\grå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 syntes de blinkene der passer bedre til lyktene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 Nydelig bil, deilig farge. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2008 syntes de blinkene der passer bedre til lyktene! Ja , kansje det. di høyrer jo til lyktene. Men kommer sikkert til å kjøpe nye som er grå. Liker i grun det bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 da hadde jeg byttet lykter hehe... nei da... men hadde sånne før på min gamle, må ha de blinkene der mener jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2008 Nydelig bil, deilig farge. :) Tusen takk . Alltid like kjekt å høyre... Liker selv veldig godt Fargen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2008 Da var bilen vaska og sett vekk for i år.. parkert tørt og godt i garasjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2008 Litt bilder.. Motor bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2008 fikk punta opp eit bilde av bilen på ein tråd her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Ett stk reint motorom:D Fin coupe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2008 Ett stk reint motorom:D Fin coupe! heisann.. takk for det.. .liker å ha det reint i motorom.. Kan legge ut litt meir bilder av motor rommet.. bilen er litt høy på bilde , men det er for den står opp jekka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2008 tenke eg skulle sende inn ein liten bestiling til klausentuning.. Gt spliters http://www.klausentuning.no/index.php?m ... cts_id=120 nye nyrer.. noken som har peiling på om dei vil sjå bra ut på bilen min : kunne egentlig tenkte meg med crom "ramme", men sort er kansje fint og.. http://www.klausentuning.no/index.php?m ... ucts_id=91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2008 Laster om litt nye/gamle bilder av hekken .. fant dem på pcen , bildene er på vei til geilo i sommer Når eg kommer heim fra sjøen den 15 januar så SKAL bilen bli senket. Men har ikkje bestemt meg for kva senkesett eg skal, om eg berre skal ha vogtland fjærer eller fk senkesett fra styling tech.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 har noen grå blinklys til salgs hvis intr brukt ca 2 måneder før jeg kjøpte meg hele angle eyes;) send pm hvis intr;) pris=bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 Laster om litt nye/gamle bilder av hekken .. fant dem på pcen , bildene er på vei til geilo i sommer Når eg kommer heim fra sjøen den 15 januar så SKAL bilen bli senket. Men har ikkje bestemt meg for kva senkesett eg skal, om eg berre skal ha vogtland fjærer eller fk senkesett fra styling tech.. jasså ja.. Du har vært på geilo.. Mener jeg så den her engang jeg var ute med Breitbauen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå