Torminator Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Sigarettenneren min sluttet å virke etter at en kompis av meg satte i mobilladeren sin, og noe av den ble sittende igjen i uttaket. Da jeg trykket inn sigarettenneren (uten at jeg visste at det stod igjen noe) blinket lyset i tenneren, og etter det har den ikke virket. Noen som vet hvilken sikring som går til denne? Så i sikringsboksen, men skjønte ingenting av systemet for å finne sikringsnummerene fra lokket igjen nedi selve boksen. Det hjalp heller ikke at det sto på tysk der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Du kan se etter en som heter "Zigarettenanzünder" det er hvertfall sigarett tenner på tysk tror jeg... enten det eller så kan du jo ohme alle sikkringene da.. : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet September 16, 2008 Forfatter Share Skrevet September 16, 2008 Noen som har "kart" over sikringene da? Står liksom litt hulter til bulter nedi der, opg vanskeli å vite hva slags nummer en sikring har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 kan du ikke bare ta de opp og se om de er ødelagte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Finn sikringsboks lokket, se på de forskjellige navnene, sikringsnr står etter navnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet September 17, 2008 Forfatter Share Skrevet September 17, 2008 Finn sikringsboks lokket, se på de forskjellige navnene, sikringsnr står etter navnet. Tusen takk!!!! Akkurat dette jeg lurte på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå