JE Motorsport Skrevet September 10, 2008 Skrevet September 10, 2008 Jeg tenkte jeg måtte lage en prosjekt-tråd om bilen GS Bildeler skal bygge. Dette kommer til å bli noe av det råeste bygge av en BMW noen gang. Jeg skal forsøke å kommer med oppdateringer og info med bilder av bygging av både motor og karosseri i tiden fremover. Skal enda ikke avsløre hvilken bil dette dreier seg om, men kan si at pr. dags dato finnes det ingen sånn BMW som er planlagt her på bane i Norge. Eller Europa for den saks skyld Så da er det jo lov å gjette hva slags BMW GS Bildeler skal bygge Denne bilen kommer etterhvert til å dukke opp på messer og selvfølgelig på banetreff som f.eks Gatebil. Kan love at denne kommer til å bli både sett og hørt Annbefaler alle å følge med på denne tråden, og jeg gleder meg noe vannvittig \:D/
j_b Skrevet September 10, 2008 Skrevet September 10, 2008 du lar oss vente i spenning ha?? venta i hele dag uten noe bilder.... hmmm... det blir vel en 2 dørs kaross eller?
bmwe_e36 Skrevet September 10, 2008 Skrevet September 10, 2008 høres spennende ut, tiper på coupe fra 1 serien.
Geir Nordenget Skrevet September 10, 2008 Skrevet September 10, 2008 Ja dette blir tøft kommer med diesel......
Superbeetle Skrevet September 10, 2008 Skrevet September 10, 2008 E63 6serie? Burde jo være mulig å resonere seg fram til noe utifra det som er blitt sagt
JE Motorsport Skrevet September 10, 2008 Forfatter Skrevet September 10, 2008 2 dører ja og greit med Power originalt
Orjan Skrevet September 10, 2008 Skrevet September 10, 2008 ....pr. dags dato finnes det ingen sånn BMW som er planlagt her på bane i Norge. Eller Europa for den saks skyld Hmm... 1-serie finns i race-versjon - og 3-serie - og Z coupe - og 6-serie.. så da blir det vel en 5 eller 7-serie da
Superbeetle Skrevet September 10, 2008 Skrevet September 10, 2008 2dørs 1serie gjerne? 130i Edit... 1 serie coupe er mindre pen....usj
Springsteen Skrevet September 10, 2008 Skrevet September 10, 2008 ....pr. dags dato finnes det ingen sånn BMW som er planlagt her på bane i Norge. Eller Europa for den saks skyld Hmm... 1-serie finns i race-versjon - og 3-serie - og Z coupe - og 6-serie.. så da blir det vel en 5 eller 7-serie da Så det finnes ingen 5 serier på bane? Kan da også være bil fra X-serien teoretisk sett iallefall Første jeg tenkte på var noe slikt som en m6 twin turbo Men noen må vel ha gjort dette før
BMWDaniel Skrevet September 10, 2008 Skrevet September 10, 2008 tøft! gleder meg til å se/høre hva det blir av bil! er det gs i oslo som skal bygge du snakker om eller er det i molde?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå