JE Motorsport Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Skrevet Desember 8, 2008 Litt bilder av innsug/innsugstrakter.... begynner å nærme seg oppstart Bilen vil da også gå i benken en av de nærmeste dagene Så da GLEDER vi oss til å se tallene
Espen^^ Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 ikkje så veldig god plass oppi der hehe blir rått dette.
RoaldJ Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 når kommer den til Bavaria Haugesund for prøvekjøring? dette blir fett!
E30_Dale Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Nice one! Nett så kraftuttaket på traktoren...
JE Motorsport Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 Veeeeeenter i spenning på noen resultater fra benken og gleder meg vel også "litt" til å høre lyden i den nå
Richie85 Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Dette var et gromt og trangt motorrom:P hehe! nesten som mitt
vetu03 Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Sinnsykt rått... Ossen eksos blir det på den? Har ess annslått noe ca hk eller?
S.Hafsmo Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 kan jeg få være så dum og spørre hva dere oppnår med de traktene på innsuget? så de hadde slike på en Detomaso med bmw V8, men da med en form for åpen innsprøytning. video her: http://videos.streetfire.net/video/BMW- ... 152817.htm
2mMy Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Ser lovende ut detta! Håper på no tall, før jula er her!
j_b Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Veeeeeenter i spenning på noen resultater fra benken og gleder meg vel også "litt" til å høre lyden i den nå det ble jævlig grom Joar!! vet du hvor mye ca kitet koster for oss andre senere eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå