JE Motorsport Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Skrevet Desember 10, 2008 Sinnsykt rått... Ossen eksos blir det på den? Har ess annslått noe ca hk eller? Planen er å bygge custom Supersport eksosanlegg, som skal gå ut foran bakhjulene i sideskjørtene dersom dette lar seg gjøre. Hk-antallet er ganske i det blå for øyeblikket når dette er den første E92 M3 som de bygger kompressor på noen gang Men har vel blitt anntydet rundt 600Hk, men alle er vel litt usikre på hva dette gir, så er vel egentlig bare tipping
JE Motorsport Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Skrevet Desember 10, 2008 kan jeg få være så dum og spørre hva dere oppnår med de traktene på innsuget? Tror hovedmålet med de rett og slett er å få en grei overgang til "plenumboksen". Fungerer nærmest som en adapter vil jeg tro.
Gunnar Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Hk-antallet er ganske i det blå for øyeblikket når dette er den første E92 M3 som de bygger kompressor på noen gang Men har vel blitt anntydet rundt 600Hk, men alle er vel litt usikre på hva dette gir, så er vel egentlig bare tipping Man vet jo utgangspunktet, og man vet helt sikkert hvor mye man lader. Da er det ikke store regnestykket som skal til for å treffe ganske brukbart, så det høres jo lovende ut med rundt 600hk.. Er det noen ledige stillinger hos GS eller? .. det hadde ikke vært feil med en sånn firmabil!
Richie85 Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Er det noen ledige stillinger hos GS eller? .. det hadde ikke vært feil med en sånn firmabil! Den støtter jeg:P
vetu03 Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Er det noen ledige stillinger hos GS eller? .. det hadde ikke vært feil med en sånn firmabil! Den støtter jeg:P Hehe, støtter den jeg også!! Hadde ikke vært mye feil med en sånn firma bil.
JE Motorsport Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 Da har bilen vært i benk for første gang med kompressor Den skuffer ikke for å si det sånn
Morgan GS Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 MM , i now Helt vannvittig , var vel mer en vi håpet på JE
JE Motorsport Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 får vi ikke video snart da? Satser på at det skal la seg gjennomføre til uka Hvis kameramannen og utstyr er tilgjengelig + at ESS kan stille opp Vi på GS Bildeler er i alle fall VELDIG klare for det
Dønnem Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Svært så nyskjerig alle e hær da? Det e jo bare tall
BMW_320icoupe Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Svært så nyskjerig alle e hær da?Det e jo bare tall Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå