Gjest Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 Syns og dette er litt rart. men det blir oftest litt mindre nm i en motor med kompresor kontra turbo. Kompresor er ikke like efektift som turbo så det kan jo ha noe med det og gjøre. Men 588 nm er jo ikke akurat lite da
JE Motorsport Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Skrevet Desember 19, 2008 Det er jo et viktig poeng også at vi kjører lav lading 7 psi/ 0,48 bar, da motoren har original innmat og det også brukes original bensinpumpe og styring:!: Stemplene er overkvadratiske, noe som også påvirker momentet. Hvis en tenker på en F1 bil, så har vel ikke de så plagsomt høyt moment heller .Men de går jo greit allikevel...
Tekko Skrevet Desember 20, 2008 Skrevet Desember 20, 2008 De går nok mere en greit også :=) Trur nok det kommer til å flytte seg jeg ;P
JE Motorsport Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Skrevet Desember 22, 2008 Et bilde fra testkjøring av GS Bildeler´s E92 M3 med kompressor
JE Motorsport Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Skrevet Desember 22, 2008 Var du den heldige sjåføren ? :D Nei, desverre Men det står høyt på ønskelista mi til nissen Har kjørt E92 M3 som standard bil tidligere, å for og si det sånn det er ikke det værste jeg har gjort
Citrus Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 Gratulerer med vellykket oppgradering. Er det mye som er igjen til den er 100%
Azeton Skrevet Desember 23, 2008 Skrevet Desember 23, 2008 Dere som diskuterer moment VS HK på presse. Dere har vel tatt i betraktning at ESS har brukt sentrifugalkompressor på GS bilen og ynge sin M3. Noe av årsaken til en ganske så linjæreffekt kurve. Kompressor stjeler også mer effekt enn turbo. Må mer til for og drive kompressor.
JE Motorsport Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Skrevet Januar 1, 2009 Gratulerer med vellykket oppgradering. Er det mye som er igjen til den er 100% Takker Motormessig er den klar nå , men mye skal jo gjøres med bilen før den ser ca. sånn ut som er "målet".
Mr.Silver Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Hvis resultatet ender som dette blir jo dette helt rått Gleder meg til å se denne live
turbo2 Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Jeg tenkte jeg måtte lage en prosjekt-tråd om bilen GS Bildeler skal bygge.Dette kommer til å bli noe av det råeste bygge av en BMW noen gang. Jeg skal forsøke å kommer med oppdateringer og info med bilder av bygging av både motor og karosseri i tiden fremover. Skal enda ikke avsløre hvilken bil dette dreier seg om, men kan si at pr. dags dato finnes det ingen sånn BMW som er planlagt her på bane i Norge. Eller Europa for den saks skyld Så da er det jo lov å gjette hva slags BMW GS Bildeler skal bygge Denne bilen kommer etterhvert til å dukke opp på messer og selvfølgelig på banetreff som f.eks Gatebil. Kan love at denne kommer til å bli både sett og hørt Annbefaler alle å følge med på denne tråden, og jeg gleder meg noe vannvittig \:D/ Synes dette er ett helt rått projekt av en bil , men det råeste BMW projektet noen gang er vel litt å ta i.. Det dyreste utgangspungtet OM bilen er reg i norge er det nok. MEN super fet bil! Hvorfor ikke bygge en ordentelig motor med en gang? Med innmat og sprut?
R Andersen Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Hvorfor ikke bygge en ordentelig motor med en gang? Med innmat og sprut? Hva er det som ikke er ordentlig med denne motoren? V8 med kompressor og over 600 hk er vel mer enn nok for de aller fleste..? Det er ikke alle som har behov for å sette verdensrekord i bremsebenken..
turbo2 Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Helt enig i det, men da er det vel ikke riktig å kalle det værst heller? Er sikkert mer enn nok hk, er ikke det jeg mener, men hadde det ikke vært kulere å ta den helt ut da? Er jo 4-5 bmwer jeg kommer på i farten bare i norge som er grommere...
Rune B. Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Det han mente var sikkert at innmaten er original, og ikke beregnet for overladning. Effekten er sikkert heftig nok, men blir jo litt kleint i forhold til hva den skal konkurrere med. Regner med at målet er å skille seg ut på Gatebil. Men jeg vil gjerne få gratulere med et vanvittig tøft bygg. Jeg vil tro at denne blir nokså kjørbar, og det er jo noe mange av verstingene som absolutt ikke er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå