turboxs Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Grom bil. Men ikke av det råest. Sjåfør betyr myyyyyyyye for hvordan denne bilen kommer til å bli oppfattet
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Det kommer forresten en bmw med v8'r og overlading til med sånn ca dobbelt så mye effekt til sommeren,bilen er ferdig og bygget er sinnsykt. stå på videre.. Du tenker på E30´n som sto hoss ESS ? Eller din? Eller er det samme bil He he det er hvertfall ikke min,skal prøve å være fornuftig å kjøre relativt orginal motor jeg
Kentan-racing.com Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Nå.. Har svirret noen rykter om en at en temmeli gass glad person skal lufte denne litt på treff... Om Gs gutta vil dele litt mere får dere sikkert vite det.. Om ikke ser dere det lett til sommeren.. gleder meg..
Morgan GS Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Hmm.... Vi har snakket med noen ja , men alle skal få vite det når vi får klarlagt alt.
janmyh Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Her har dere link til teaser som vi har produsert av bilen..... Enjoy.....
JE Motorsport Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Skrevet Januar 5, 2009 Hmm.... Vi har snakket med noen ja , men alle skal få vite det når vi får klarlagt alt. Han ene vi snakket med kalte seg vel The Stig
turbo2 Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 hva skal bilen utrette på banen da? rundetider eller sladding?
JE Motorsport Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Skrevet Januar 6, 2009 hva skal bilen utrette på banen da? rundetider eller sladding? Dette skal jo være en show-bil, så ja takk begge deler
S.Nilsen Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Gleder meg til og se denne i aksjon Go reklame denne bilen tror jeg
Rune B. Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 ja, å skille seg ut på gatebil med en Bmw skal litt til om dagen, om det er det som er meningen...Gatebil Taxi e90en har jo kjørt snart 15 000km med mer effekt bare den..Å er poenget å ha enda en ny dyr bil stående på en stand, så er hele bygget helt bortkastet spør du meg, så jeg HÅPER i allefall riktig sjåfør får voldta den ordentelig på banen. Gatebil taxien har nok kjørt mange kilometer med mye effekt, men den har ikke kjørt den lengden med samme motor! Det er jo greit å ta med i betraktningen da.
///FredriK.S Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Bra film, gleder meg til å se sluttresultatet.
Simen! Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Virket nesten bare som erting den filmen men det tyder på at dette blir gromt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå