Gislius Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Jeg er normalt ikke noe fan av tofarga biler sånt, for folk gjør det så enkelt.. Men når dere faktiskt gjør litt arbeid ut av det: Sweet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Har ikke ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Ser fantastisk bra ut detta, stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Rulla en del bilder på skjermen hos GS i Oslo i kveld, moro å se at det jobbes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 ja da kom det 4 stk 20" av bane felgene våres disse blir en del av de nye felg programmet våres 2009 Fåes i 18"19"og 20" til 3 og 5 serie 5 bolt Vi kommer til å bruke 19" på bane mest men når bilen står i utstilling så skal den stå med AC-schnitzer hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Bra jobba gutter!! Gleder meg til å prøvekjøre den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 Bra jobba gutter!!Gleder meg til å prøvekjøre den Du heter vel ikke "The Stig". Du har jo M vogn KingB, så du kan jo henge på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2009 Da er jobben kommet for å bygge/tilpasse eksos så den kommer ut foran bakhjulet på hver side istedet for bak: Original kanalskjørt på Kanalskjørt av Ingen vei tilbake... Ikke bare å stikke eksosen igjennom her...avstivninger i karosseriet Avstivinger må flyttes En side blir bygget om gangen og dette er veldig tidkrevende arbeid i og med at avstivinger også må flyttes Nye kanalskjørt fra Kerscher i glassfiber, som tåler litt mer varme fra eksosen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 åssen prisklasse kommer de felgene du har bilde av der opp til å ligge i? og kommer den "rimtapen" i annen farge.. ikke at det er tape! tenker til e36 17 og 18 toms forskjellig bredder på felgene skaffes vel også håper jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Begynner å ta form her nå. Men syns det skulle blitt lakka mere hvit på panseret. Ser meget feil ut når du ser fra grillen der. Skulle laga mere V form liksom. Hvem skal ratte bilen på banene rundt om? Skal den opp på sommertreffe på ACR i juni? Den må jo opp å få testet seg der da. Kan ligge foran å vise veien jeg, he he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Ja... Blir nok heftig dette, men merker det vrenger seg litt når dere begynner å skjære i denne bilen... Litt blandede følelser rundt dette kjenner jeg. Hehe... ///M: GS-mekk: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Blir bra dette, skal dere bare ha et eksosrør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Blir bra dette, skal dere bare ha et eksosrør? Var meningen med to Ja skal vi få til 2 så blir det litt tvilsomt med avstiving + bakstilling innfestning så det må bli et stort utblås. Vi kan ikke svekke karosseriet Men en ting er sikkert den vil høres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Begynner å ta form her nå. Men syns det skulle blitt lakka mere hvit på panseret. Ser meget feil ut når du ser fra grillen der. Skulle laga mere V form liksom. Hvem skal ratte bilen på banene rundt om? Skal den opp på sommertreffe på ACR i juni? Den må jo opp å få testet seg der da. Kan ligge foran å vise veien jeg, he he. Det blir lagt carbon nedover frontspoileren , så da vil nok v-formen komme mer på plass. time will show Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Men en ting er sikkert den vil høres Pass på så dere ikke driter dere ut mtp DB nivå. Jeg har to lyddempere på mitt customlagde Ferrita anlegg på M5'en. Det måler 98 DB konsekvent. Både Rudskogen og Vålerbanen er nådeløse på sine DB målinger - 100DB på hverdager og 90DB på søndager. Lykke til ! Sidepipes er harry ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå