patricko Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Håper ikke eksosen er ferdig på bildene, Skal vel ikke stikke så langt ut?
JAL_535i Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 De felgene passa utrolig bra til bilen synes jeg! De kan felger nede i Achen
Gunnar Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Lekkert! Har muligens gått glipp av litt her, men panseret er ekte karbonfiber eller? Lakkert på sidene?
JE Motorsport Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 Lekkert!Har muligens gått glipp av litt her, men panseret er ekte karbonfiber eller? Lakkert på sidene? Hyggelig å høre Stemmer bra det, bilde av matting og lakk av panser 6-7 sider bakover Mye bilder i det siste
leif harald Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Mulig å kjøpe bremserør av dere på gs til hydraulisk håndbrekk?
JE Motorsport Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 Mulig å kjøpe bremserør av dere på gs til hydraulisk håndbrekk? Vi har vel kun bremsrør til eget forbruk på avd i Bud og Trondheim hvor det er verksteder. Men bremserør i løs lengde kan kjøpes f.eks hos Clutch og brems her i Oslo i alle fall
RoaldJ Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 skal si denne tråden vokser fort update-messig er jo nye ting hver gang jeg logger meg på felgene kledde bilen utrolig bra.
leif harald Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Mulig å kjøpe bremserør av dere på gs til hydraulisk håndbrekk? Vi har vel kun bremsrør til eget forbruk på avd i Bud og Trondheim hvor det er verksteder. Men bremserør i løs lengde kan kjøpes f.eks hos Clutch og brems her i Oslo i alle fall okda, mulig å få kjøpt 2 småbiter eller?
Dønnem Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 står bilen i oslo eller Trondheim? Bilen står på Bud nå!
KingB Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Grisefett!! Må ha den litt lavere bak syns jeg! Som sagt, gleder meg til å ratte den rundt på banen i 2009! ...og til Joar og Morgan - dere får krangle om hvem som skal sitte på
Superbeetle Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Mulig å kjøpe bremserør av dere på gs til hydraulisk håndbrekk? Vi har vel kun bremsrør til eget forbruk på avd i Bud og Trondheim hvor det er verksteder. Men bremserør i løs lengde kan kjøpes f.eks hos Clutch og brems her i Oslo i alle fall okda, mulig å få kjøpt 2 småbiter eller? Kjøp rør, nippler og verktøy på biltema, så lager du dem selv
JE Motorsport Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 Grisefett!!Må ha den litt lavere bak syns jeg! Som sagt, gleder meg til å ratte den rundt på banen i 2009! ...og til Joar og Morgan - dere får krangle om hvem som skal sitte på Understellet er ikke justert enda Morromann, det nærmeste du kommer å få kjøre denne er dersom jeg og Morgan bestemmer oss for å bruke deg som skiboks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå