Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har dere vurdert carbon/magnesium felger?

Nei, vi bruker produkter vi i GS Bildeler selger selv :wink:

Derav felgvalget AC Schnitzer som show-felger, og GS Black Edition som bane felger :)

Skrevet
Har dere vurdert carbon/magnesium felger?

Nei, vi bruker produkter vi i GS Bildeler selger selv :wink:

Derav felgvalget AC Schnitzer som show-felger, og GS Black Edition som bane felger :)

"Kjøper" den. Nå er det vel ingen som har agenturet på Dymag-felger i Norge,,, ennå? :)

Her er en bruker-uttalelse...

xsvx0271s762383g6qv9.jpg

BMW M3

Harry Handkammer - GTS Motorsport said:

It really was a privilege to use the new carbon wheels. The team was very pleased and proud to be the first race team to use carbon wheels. At the first Britcar race of the season the car was nearly one second per lap quicker than it’s times last year at Snetterton circuit. We achieved a class pole position and won the class in the race. We finished second overall beating many of the Porsches and the more powerful cars.

At the Spa Francorchamps Endurance race we improved even more, taking pole position and winning the race overall. The carbon wheels allowed us to use slightly softer springs and damper settings that made the car easier to drive across the kerbs for qualifying and allowed us to be much smoother in the race, this is very important in endurance racing. David Leslie said that the car was much easier to drive and to set up for the conditions, due to the increased feel through the steering, allowing him to drive much more relaxed at a quicker pace.

Skrevet
Syns dere burde gå for felger ala like de i photoshop moden.. eller noe av det dere skal lagerføre i 2009. ;)

Det er de på photoshop-bilen vi skal bruke...

Felgene som vil bli brukt på bilen er selvfølgelig på felgprogrammet vårt for 2009 :wink:

Kommer forøvrig ganske mange nye felger nå til våren, så er bare å glede seg \:D/

Skrevet

"Kjøper" den. Nå er det vel ingen som har agenturet på Dymag-felger i Norge,,, ennå? :)

De er nok "noe" dyre disse carbonfelgene :wink:

Da er forøvrig skoene til "The Stig" avslørt :shock: :

t28fadu8o2iobv0cphz3.jpg

Skrevet
Syns dere burde gå for felger ala like de i photoshop moden.. eller noe av det dere skal lagerføre i 2009. ;)

Felgene som vil bli brukt på bilen er selvfølgelig på felgprogrammet vårt for 2009 :wink:

Kommer forøvrig ganske mange nye felger nå til våren, så er bare å glede seg \:D/

Når er våren??:P Jeg venter i spenning nemlig...

Skrevet

Når er våren??:P Jeg venter i spenning nemlig...

Håper å ha full oversikt på felgprogrammet med ulike dimmensjoner og priser på både løse felger og felgpakker litt ut i mars. Kan love både spennende felger og meget gode priser :wink:

Skrevet
Håper å ha full oversikt på felgprogrammet med ulike dimmensjoner og priser på både løse felger og felgpakker litt ut i mars. Kan love både spennende felger og meget gode priser :wink:

Jeg gleder meg ;)

Spennende prosjekt. Gleder meg til å se resultatet :D

Skrevet
drøme prosjekt nr1 :)

når har dere planer om og bli ferdig med bilen da?

Bilen blir å se på gatebil messa på lillestrøm 6-8 Mars.

Vi håper da og ha den start klar så folk kan høre Brøøøølet

:D:D:wink:

Skrevet
Hallois

NOEN SOM VIL VITE HVEM THE STIG ER DA 8)8)

Du må ikke avsløre han før bilen er klar for premiere da...

Du må jo bygge opp litt spenning rundt "the stig". Og så vidt jeg vet har GS en bred kolleksjon med "outfit" som med fordel kunne vises frem på denne "mystiske" lille tassen... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...