Gå til innhold

GS Bildeler´s E92 M3 solgt!


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

tror vi har fått me oss din mening :) må kunne se vekk fra litt reklame :) vet ikke om jeg liker det på taket..men er ikke så høy at jeg ser det heller..men feite for en rå bil..dekoren er jo noe av det beste me bilen mener jeg, se på mange av de andre bilene som kjører me dekor? ser jo ut som det er 20381 selskap som skal dele på reklame plassen på en liten bil..spes driftebiler.. det kan jo også se tøft ut til tider..lukter mesunelse her jeg ;)

GiljeN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror vi har fått me oss din mening :) må kunne se vekk fra litt reklame :) vet ikke om jeg liker det på taket..men er ikke så høy at jeg ser det heller..men feite for en rå bil..dekoren er jo noe av det beste me bilen mener jeg, se på mange av de andre bilene som kjører me dekor? ser jo ut som det er 20381 selskap som skal dele på reklame plassen på en liten bil..spes driftebiler.. det kan jo også se tøft ut til tider..lukter mesunelse her jeg ;)

GiljeN

Overhodet ikke, jeg må få lov og si min mening. Håper dem ikke har lagt ut tråd ang bilen om dem ikke kan ta i mot kritikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fyfaen...blitt bra den bilen :) kan jeg spørre om K-sport stolene er Fia ?

Det sitter BMW performance stoler fra Recaro i bilen nå.

Hvis det var beltene du mener så er dy fia godkj.

Det var snakk om karbon stoler fra K-sport i starten , men kunne bli litt i minste laget for en del av oss på GS

:D

Gratis lunsj :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en ting til, hvorfor i all verden bytter dere bort org bremsene med det K-sport dritet ?

Har du kjørt med K-sport i mange år i og med at du kan komme med sånne påstander? Og hva sammenligner du med?

Jeg har tatt denne diskusjonen før også, du kan mene og tro hva du vil. Men jeg snakker ut fra min egen erfaring og kan f.eks sammeligne med Porsche 996 calipere(Brembo) med E46 M3 br.skiver. Og kan si at K-sport bremsene med racing klosser går de en høy gang på identisk bil :wink:

Men nå kommer disse bremsene på M3´n til å få kjørt seg skikkelig,så vi kan jo få en uttalelse av Stian Sørlie etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bilder tatt på Lillestrøm i dag på messeanlegget. Er greit med lyd for å si det sånn :lol: Utrolig fett når enn sitter i bilen :headbang:

fd1qseqpq70mlotjknyi.jpg

5ugxzar9as9hmgd0jm2l.jpg

udm928onwld7n24zz8py.jpg

eopsaqzwu8g9xsvoc05m.jpg

380x32mm bremseskive med 10 stemplet bremse caliper

r0ni81yfxfgl09vlahu2.jpg

dffwqqqltbrb9zh5bgxw.jpg

Baksetet er byttet ut :) BUR KOMMER!!!

1wg7f4fz0srrdzubhhr1.jpg

FIA godkjente 3" belter

d8h81oidetbtes06kcmf.jpg

Tallene snakker for seg selv...

djfwua89yhusvv6gsa9b.jpg

d8h81oidetbtes06kcmf.jpg

Der pila er skal merkene Morgan la ut litt lenger opp sitte

cg245hzdc8g9mum7j2ts.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...