MonsterM3 Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Hjelper ikke med sånne små detaljer som det der når resten ser helt jævlig ut. REF> dekor
ivlund Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Denne har jo blitt sinnsykt rå. Vært artig å følge med på tråden. Må vel ta en tur på messa i Lillestrøm for å se den live
MonsterM3 Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Dekoren er forferdelig stygg. Streamern i frontruta ødelegger jo hele bilen bla. Ellers fin bil og ikke minst hissig lyd Men en ting til, hvorfor i all verden bytter dere bort org bremsene med det K-sport dritet ?
GiljeN Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 tror vi har fått me oss din mening må kunne se vekk fra litt reklame vet ikke om jeg liker det på taket..men er ikke så høy at jeg ser det heller..men feite for en rå bil..dekoren er jo noe av det beste me bilen mener jeg, se på mange av de andre bilene som kjører me dekor? ser jo ut som det er 20381 selskap som skal dele på reklame plassen på en liten bil..spes driftebiler.. det kan jo også se tøft ut til tider..lukter mesunelse her jeg GiljeN
MonsterM3 Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 tror vi har fått me oss din mening må kunne se vekk fra litt reklame vet ikke om jeg liker det på taket..men er ikke så høy at jeg ser det heller..men feite for en rå bil..dekoren er jo noe av det beste me bilen mener jeg, se på mange av de andre bilene som kjører me dekor? ser jo ut som det er 20381 selskap som skal dele på reklame plassen på en liten bil..spes driftebiler.. det kan jo også se tøft ut til tider..lukter mesunelse her jeg GiljeN Overhodet ikke, jeg må få lov og si min mening. Håper dem ikke har lagt ut tråd ang bilen om dem ikke kan ta i mot kritikk!
Morgan GS Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 fyfaen...blitt bra den bilen kan jeg spørre om K-sport stolene er Fia ? Det sitter BMW performance stoler fra Recaro i bilen nå. Hvis det var beltene du mener så er dy fia godkj. Det var snakk om karbon stoler fra K-sport i starten , men kunne bli litt i minste laget for en del av oss på GS Gratis lunsj
JE Motorsport Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 Men en ting til, hvorfor i all verden bytter dere bort org bremsene med det K-sport dritet ? Har du kjørt med K-sport i mange år i og med at du kan komme med sånne påstander? Og hva sammenligner du med? Jeg har tatt denne diskusjonen før også, du kan mene og tro hva du vil. Men jeg snakker ut fra min egen erfaring og kan f.eks sammeligne med Porsche 996 calipere(Brembo) med E46 M3 br.skiver. Og kan si at K-sport bremsene med racing klosser går de en høy gang på identisk bil Men nå kommer disse bremsene på M3´n til å få kjørt seg skikkelig,så vi kan jo få en uttalelse av Stian Sørlie etterhvert
JE Motorsport Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 Noen bilder tatt på Lillestrøm i dag på messeanlegget. Er greit med lyd for å si det sånn Utrolig fett når enn sitter i bilen 380x32mm bremseskive med 10 stemplet bremse caliper Baksetet er byttet ut BUR KOMMER!!! FIA godkjente 3" belter Tallene snakker for seg selv... Der pila er skal merkene Morgan la ut litt lenger opp sitte
RoaldJ Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 rekner med merkene/logoene er på plass innen messa starter
S.Hafsmo Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 gud hjelpe meg for en rå bil! jeg tror jaggu dere har laget den perfekte E92! håper virkelig at jeg får mulighet til å se denne live en dag! blir artig å se hvordan den klarer seg rundt skogen med Sørlie bak rattet!
Alex88 Skrevet Februar 22, 2009 Skrevet Februar 22, 2009 Nydelige bilder, må opp en tur på messa og se denne live
George Constanza Skrevet Februar 22, 2009 Skrevet Februar 22, 2009 Ja du kan faktisk bli gal av maskering hviser det seg moro å se profesjonelle som virkelig kan det, lage et slikt rått bygg blir det noe at dere skal ned til sørlandet med denne i nær fremtid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå