Gå til innhold

GS Bildeler´s E92 M3 solgt!


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

Helt over grom bil, grom kjøring osv.

Men er ikke dette en raklame bil?? Som kun det beste er godt nok, av delene dere selger??

Dette er ikke bare min mening, men en del som nevnte dette.

1. Carbon fake, på ekte carbon?? Det passer ikke på noen biler. Få på sorte panser låser, eller lakk/ folie de som står der.

2. "Bilcross" hengsler bak?? Der går det fint ann å få på disse sorte låsene bak der også. Er vel også lov til å bruke org? Eller MÅ dere ha sånne for bensin tanken dere har der?

3. Ikke så viktig, men dekoren på bilen, ser ikke bra ut. Ser kjempe billig ut den front rute dekoren. La en som har litt peil lage nye merker og logoer.

Dette er ikke kriktikk, bare et lite tips, når dere har norges grommeste bimmer, så syns jeg den må være så bra dere kan få den, med deres deler.

Gleder meg til å se den i action neste gang, å håper vi kan få til litt twindrift med en ny og en eldere ESS mata M3. :D

Sliter vel litt kansje lit med støy på andre treff en Gatebil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er som baken vet du Yngve, og den er som kjent delt i to....

Og hadde jo vært kjedelig om alt var perfekt på første forsøk :wink:

Alle delene som befinner seg på denne GS M3´n er deler GS Bildeler selv fohandler, minus kompressoren da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er som baken vet du Yngve, og den er som kjent delt i to....

Og hadde jo vært kjedelig om alt var perfekt på første forsøk :wink:

Alle delene som befinner seg på denne GS M3´n er deler GS Bildeler selv fohandler, minus kompressoren da :)

Sant det :D

Men vet dere også selger sorte, ikke fake carbon låser. :wink:

Har ikke "bomma" med mye, det vet dere, bare litt prikken på I liksom. :D

Er syk og ALT er bare dritt med bilen min, så da måtte dere få litt, he he. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er som baken vet du Yngve, og den er som kjent delt i to....

Og hadde jo vært kjedelig om alt var perfekt på første forsøk :wink:

Alle delene som befinner seg på denne GS M3´n er deler GS Bildeler selv fohandler, minus kompressoren da :)

Sant det :D

Men vet dere også selger sorte, ikke fake carbon låser. :wink:

Har ikke "bomma" med mye, det vet dere, bare litt prikken på I liksom. :D

Er syk og ALT er bare dritt med bilen min, så da måtte dere få litt, he he. :D

Kan berolige deg med at de ikke kommer til å forbli Fake, Når jeg bestilte de ga jeg beskjed om at hvis det er ekte carbon så sender du de men er det fake så send sorte. !!! Hva trur du jeg fikk..... :cry:

Måtte bare få de på fordi bilen skulle ned til ESS og deretter rett på Ruskogen.

Så det blir nok lakking av de ja.

Stian Sørlie var godt fornøyd med bilen , både bremser og understell fungert topp.

Bremsene er nesten for gode slik at det litt låste opp sa han.

Vi skal jobbe litt med bedre feste til Time attack ( slapp på 4 opp fra slakter`n med sliks 8) )

Bedre Sving trenger vi og ikke minst få aktivert ABS slik at han kan få henge på litt lenger inn i svingene :wink:

AC blir nok også fjernet for mere kjøling til motor.

Og til dere som var redde for om at bilen ikke skulle bli brukt..... håper at vi innfridde :lol:8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ble så ABSOLUTT brukt!

Stian koste seg veldig :) Trodde aldri at den skulle bli kjørt så rått, og lage så mye liv på Rudskogen.. Råå BMW, kombinert med leken og erfaren sjåfør. Det måtte jo bare bli bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, ja da er vi enige på de låsene :wink:

Har noen tips på mere rattutslag, om dere ønsker det da? :D

For er vel tannsatang på den?

Ja ser på bloggen til Camilla at du har et vanvittig rattutslag

8gmwztuaknuduxydqtj6.jpg

Har noen ideer om hva vi skal gjøre men tar imot alle tips med takk så klart.

Ser at du har fått det til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget nye hull til styre staga, på spinndlen. Fått en til å sveise opp litt forsterkning for så og maskinere nytt kont hull. Da står det gamle igjen, om man ønsker tilbake til org (noe man ALDRIG gjør :wink: )

Alle Supra gutta med mye sving har også gjort sånt.

Da trenger man ikke gjøre noe annet med tannstanga.

Om man ikke skal ha fult så mye sving, kan man "space" litt med noen skiver der man skrur inn indre styre ledd/ stopper. Om du tar av styre staget der inne, måler hvor mye mere tannstanga kan gå inn, og lager skiver som passer til å "space" noen mm. Men pass på at ikke den går for for langt. Det ser du inn i hullet der olje røra går inn i tannstanghuset. Må så vitt se at "skiva" med O-ringen kommer i hullet. Tror ca 3 mm er passe. Men lurt å måle og se. Om den kommer for langt, spruter servo olja opp i beholderen. :D Det hjelpe ganske mye med sånne "space" skiver.

Ikke go til å forklare dette. med mine skrive ferdigheter. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, ja da er vi enige på de låsene :wink:

Har noen tips på mere rattutslag, om dere ønsker det da? :D

For er vel tannsatang på den?

Ja ser på bloggen til Camilla at du har et vanvittig rattutslag

8gmwztuaknuduxydqtj6.jpg

Har noen ideer om hva vi skal gjøre men tar imot alle tips med takk så klart.

Ser at du har fått det til :wink:

hehe kult, han må faktisk passe på at tilogmed innsiden av felga er rene =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget nye hull til styre staga, på spinndlen. Fått en til å sveise opp litt forsterkning for så og maskinere nytt kont hull. Da står det gamle igjen, om man ønsker tilbake til org (noe man ALDRIG gjør :wink: )

Alle Supra gutta med mye sving har også gjort sånt.

Da trenger man ikke gjøre noe annet med tannstanga.

Om man ikke skal ha fult så mye sving, kan man "space" litt med noen skiver der man skrur inn indre styre ledd/ stopper. Om du tar av styre staget der inne, måler hvor mye mere tannstanga kan gå inn, og lager skiver som passer til å "space" noen mm. Men pass på at ikke den går for for langt. Det ser du inn i hullet der olje røra går inn i tannstanghuset. Må så vitt se at "skiva" med O-ringen kommer i hullet. Tror ca 3 mm er passe. Men lurt å måle og se. Om den kommer for langt, spruter servo olja opp i beholderen. :D Det hjelpe ganske mye med sånne "space" skiver.

Ikke go til å forklare dette. med mine skrive ferdigheter. :roll:

Takker :-)

Den med spacer på styrestaget var ny , men vi har snakket litt om dette med 2hull.

Bare det blir safe + at det ikke går utover timatacken med kjøreegenskaper da ?

har du bilde av spindelen din med 2 hull ? tenkte på avstand mellom hull :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...