Gå til innhold

GS Bildeler´s E92 M3 solgt!


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen er rå den. Men noe så hensynsløs kjøring på banen har jeg aldrig sett maken til! Vi kjørte bak sørli med e30n til anders flere ganger, Har aldrig sett noen som har tatt så hasardiøse forbikjøringer før. Sist jeg så noe som lignet dette var sist jeg var på bilkrossløp. Jeg skal ihvertfall ikke på banen når stian s kjører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det bare er helt sykt fett å se hvordan han missbruker den bilen :) Nå ser det jo ut som karen veit jævla godt hva han driver med (Hadde vel ikke vært der han er hvis han ikke hadde peil på å kjøre bil?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørlie, Halllon og mange fler kjørte helt vilt i helga, men er jo ingen tvil om at disse gutta kan det å kjøre bil og vet hva de skal gjøre i en evt. farlig situasjon.

Da syns jeg det var mye værre med alle "tøffingene" som absolutt skulle bruke opp dekka sine i innkjøringa til depoet :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil om att han kan og kjøre bil nei. Men det jeg mener ang hensynsløshet var att han gjorde absolutt alle di tinga han fikk beskjed om og IKKE gjøre på førermøte.Han holdt på og presse en kar av veien når han kjørte forran oss. Og ang spøling i depoet var det vel ingen som spant mere i depoet enn han, røyk jo rosa konstan fra depoet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge så stian har fått snuten forann dere har dere vikeplikt.. På bane har man vikeplikt for alt forann.. Synes ikke stian kjørte styggt.. Bilen har stygg mye motor og det blir lettere å kjøre slik.. :=) At folk reagerer skjønner jeg.. Uansett.. Vi kjørte ikke mye penere vi heller.. Og vi endte på Taket!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bil kjørte dere da? Orange S14?

Meste av kjøringa på Gatebil er jo galskap, men eneste jeg reagerte skikkelig på var burnouten til lundgren (carbon 940) i innkjøringa til depoet med dekkrester flyvende overalt inne blandt publikum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var orange s14 ja.. men var å vi i hjelm sveis racing som hadde den orange evon som taket.. Blå subaru som ble knust diffen på.. og en orange s13 der motoren gikk til h....

Gatebil e igrunn bare en plass der den ene satser hardere enn den andre.. Bare synd folk satser enormt hardt på frikjøringen..

Kjørte 1 drift heat og time attack med s14 helga.. resten av tiden tok jeg meg en fest.. :=) Var innom gs og rølet litt med stian.. Handlingen på bilen til gs her er visst helt rå! :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...