spruddel Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Gleder meg til å se den tilbake neste sesong
Gunnar Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Godt å høre Morgan! Ønsker dere lykke til og ser frem til å se dere i godt driv til våren.
ehrnst Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 møtte dere på bensinstasjonen i rakkestad på søndagen. så jo heller trist ut den bilen, men som sagt. godt dere fikser den igjen. stian så ikke ut til å være preget av dette hvertfall han farta rundt i en annen bil på søndagen
Morgan GS Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Var opp med M3 på skade avd nå og plukka litt på den Så vi er vel allerede i gang får å si det sånn Tråkka på bremsen, var veldig myk/lav.... lekasje ?? Vi får demontere senere å gå over alt av rør slanger etc. Må vel bare si at det er jo tøft gjort av Stian å og hoppe inn i M3;n og gå rett inn i time attack`n uten å ha hatt mulighet til å teste bilen på en slik måte etter ommbygningen av bremser/ oppsett hjuloppheng ++++ . Og så kjørte han jo Jæv.... fort også .
S.Arnesen Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Syns ikke de skadene der ser ilel ut i det hele tatt jeg. På tide å finne frem carbon skjermer osv osv nå da vel
rel0ad Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 ikke for å spørre om budsjett osv, men hva kan en sånn skade regene med å koste. en vanlig person.
Morgan GS Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Litt av problemet Hott day in september
Morgan GS Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 ikke for å spørre om budsjett osv, men hva kan en sånn skade regene med å koste. en vanlig person. Kan vel si det slik at dette sprenger budsjettet mange nuller.....
rel0ad Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 såpass ja. lykke til, jeg har fulgt med hele tiden og ikke vært så særlig imponert over en m3 med 5-600hk, men etter å ha sett den live 3 ganger så mener jeg att dette er en av de heftigste bilene i extrem klassen, kan sikkert ha en del med sjåføren å gjøre å lykke til
Oddey Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Dette var et trist syn =(, litt av en helg dette her tror jeg, dere taket, en rallysjåfør taket og jeg taket =/.
bmwe_e36 Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 har dere lakert skivene oransje? nei da!! utrolig synd det der, håpper bilen er klar igjen til neste sessong:)
Torbjørn H Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 De felgene er jo helt råe, men kunne med fordel hatt litt mer gjennomtrekk. Ser ganske så tette ut. Men skal ikke spekulere i at det hadde noe å si, beundringsverdig at dere tar dette på strak arm og bygger opp igjen Edit: Skrivefeil
Gunnar Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Tøft bilde! Hvordan ser felgen ut innvendig?
JE Motorsport Skrevet September 16, 2009 Forfatter Skrevet September 16, 2009 Tenker du på felgene som ble brukt på bilen Gunnar med tanke på varmen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå