Spiritus Sancti Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Det panelet der kan jeg tenke meg er billig:P
knut_olestad Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Kan jeg få det gamle panelet til å henge på veggen?
Clerion Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Jeg er også intr i bilen =D Gjerne panseremblemet med en autograf fra Stian ;D Mulig å få til?
Morgan GS Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Driver å jobber på bilen nå .... Fått på bakskjerm/stolpe v.side pluss det vi har strekt å rettet opp litt skjevheter. Kommer nok en del bilder i morra
Morgan GS Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Det panelet der kan jeg tenke meg er billig:P ca 7700.- ikke så galt det .
ZhilleN Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Dette blir bra! Bra dere retter opp igjen denne, er jo nesten verdens kjent denne nå Er vel ikke noe stort problem for dere og fikse opp igjen denne..
JE Motorsport Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2009 Her går det unna Da begynner det så smått å bli bil igjen: Mange bilder, så rekkefølgen ble ikke helt 100 men men.. Snikreklame..
Stian_B Skrevet Oktober 2, 2009 Skrevet Oktober 2, 2009 Morsomt å se hvor fort dere har tatt tak i det, begynner å ligne bil allerede...
325ti Skrevet Oktober 2, 2009 Skrevet Oktober 2, 2009 Se her ja=) Kunne godt tenke meg og hatt tilgang til lommebøkene deres;P noen nye planer for neste sesong eller blir det en lik 09 sesong bil? Tenker da spes på utseende...
Morgan GS Skrevet Oktober 2, 2009 Skrevet Oktober 2, 2009 Se her ja=) Kunne godt tenke meg og hatt tilgang til lommebøkene deres;P noen nye planer for neste sesong eller blir det en lik 09 sesong bil?Tenker da spes på utseende... Det blir nok ikke noe Widebody bil eller noe sånt , det er joe en bil som kjenner for å si det sånn. Men noe har vi tenk ut ja så dere får vente å se , vi skal helt sikker få på kjøle kanaler tl bremsene Hvit er den og det skal den fortsatt bli også.
Morgan GS Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Dæven, halve bilen jo Hehe klipp og lim Ja det nesten så enkelt ... Må bare ha større saks og mere lim..
ZhilleN Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 Dette har godt fort! Sinnsykt bra at dere bygger denne opp igjen, og på så kort tid! Jeg synes den burde være hvit, kjør samme stilen som tidligere! Hadde jo vært litt tøft med "litt" vinge bak..
Clerion Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 Faen så deilig å se den begynner å bli seg selv igjen =p .... Stå på!!! =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå