Morgan GS Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Kor mykje har denne bilen kostet totalt egentli? Må være betydlige summer etterkvart.... Sikkert kostet en god del , vi har jo byttet blekk isteden for mange andre som bygger dyre motorer og drivverk etter hver sesong så denne er nok ikke den dyreste bilen i dette miljøet for å si det sånn . Vi reiser på gatebil imorra tidl fra BUD . Håper mange tar ture ditt så våler blir det ikke i år .. men skal ikke se bort i fra vi kjører litt drift under Solbergshowet på telenor areena.
Tzunami Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Gleder meg til å se bilen for en gangs skyld i løpet av helgen! Er jeg heldig blir det kanskje noen bra bilder også hvem blir de heldige vinnerne av en tur med Stian da? *sikle*
JE Motorsport Skrevet September 12, 2010 Forfatter Skrevet September 12, 2010 Noen som har noen bilder eller film av bilen på Gatebil i helga? Del de gjerne med oss andre her
Morty999 Skrevet September 12, 2010 Skrevet September 12, 2010 lyden i bilen var hvertfall MYE bedre nå!
Tzunami Skrevet September 12, 2010 Skrevet September 12, 2010 Skal se om jeg får lagt ut en filmsnutt av bilen når jeg får lagt den inn på pcen, men har iallefall mange bilder fra gatebil her hvis noen vil ta en titt;) http://picasaweb.google.com/joachim.bech
JE Motorsport Skrevet September 13, 2010 Forfatter Skrevet September 13, 2010 Skal se om jeg får lagt ut en filmsnutt av bilen når jeg får lagt den inn på pcen, men har iallefall mange bilder fra gatebil her hvis noen vil ta en titt;)http://picasaweb.google.com/joachim.bech Synes dette bildet du har tatt her var annerledes og kult
Tzunami Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 Takktakk Skulle gjerne fått noen bilder av m3'en på banen også da, men den var såvidt utpå mens jeg var der, og da var videokameraet oppe istedet men dere får si ifra hvis bilen er i oslo da, kommer gjerne og snapper noen bilder av vidunderet!
vegar91s Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 Knall bil, den er såå rååå Har noen bilder og filmsnutter som jeg skal prøve å få lagt etter en meget bra gatebil helg Men bildene er bare tatt med iPhone, så de er ikke så bra
JE Motorsport Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Skrevet Januar 10, 2011 Vært litt stille her i det siste, da GS M3´n er i vinterdvale Så tenkte jeg kunne dele noen bilder med dere fra min 1/18 modellbil versjon av GS M3´n. Har senket den, sotet vinduer og baklamper,skiftet til større hjul med CNC freste alufelger,modifisert frontlampene med gule linser,lakkert om deler av karosseriet,skiftet farge på interiøret og satt inn Recaro førerstol,større bremseskiver + lagt til fargetilpassede calipere og dekorert så nært jeg klarte og komme med noen små endringer Du tenker nå, mannen er gal eller har fritidsproblemer! Neida, gjorde det just for fun Startet med en vanlig standard diecastmodell, som dette: Og endte opp med denne:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå