knut_olestad Skrevet Januar 11, 2011 Skrevet Januar 11, 2011 Hva slags fres brukte du når du laga felgene?
bmwkizn Skrevet Januar 11, 2011 Skrevet Januar 11, 2011 Hvor får dere taki sånn accessories til Modellbilene? Slik som verktøyskap,,jekker osv?
knut_olestad Skrevet Januar 11, 2011 Skrevet Januar 11, 2011 Hvor får dere taki sånn accessories til Modellbilene? Slik som verktøyskap,,jekker osv? http://www.modelsforsale.com/catalog/ad ... d546192a01 http://www.diecastmusclecars.com/garage.htm
Hjelen Skrevet Januar 11, 2011 Skrevet Januar 11, 2011 Hvor får man tak i BBS felger til 1/18 modellbiler? (AutoArt Models)
jon///M Skrevet Januar 11, 2011 Skrevet Januar 11, 2011 og hvordan bytter man hjul.. har en e28 m535i (autoart model) som skulle hatt seg noe bbs rs/rc felger
Hjelen Skrevet Januar 11, 2011 Skrevet Januar 11, 2011 og hvordan bytter man hjul.. har en e28 m535i (autoart model) som skulle hatt seg noe bbs rs/rc felger Hehe:) akkurat samme her
JE Motorsport Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Skrevet Januar 11, 2011 Blir litt OT dette, men GS M3´n får gratis bump Alufelgene som er CNC freste har jeg fått tak i Tyskland. De var ikke plagsomt billige for å si det sånn Alpina felgene er også CNC freste med plastsenter. Hjulene er 20" i 1/18 skala For å skifte felger, så må en rett og slett knekke av de gamle... så må man ta en Redorfelgen løsning for å få de nye på, slik at både "innpresset",høyden og retningen blir riktig. Når det gjelder eksosen, så har jeg alt klart slik at denne kan ble helt lik som på GS M3´n og gå ut i kanalskjørtene. Men hvis jeg gjør det, så blir diffuseren bak veldig høy hvis eksosen forsvinner der. På GS M3´n er dette fikset med at det er satt på en carbonplate bak under. Det blir litt vanskligere på en modellbil... men får se om jeg får ånden over meg Hyggelig å høre at den falt i smak hos flere her inne Her er et par bilder til:
Spiritus Sancti Skrevet Januar 11, 2011 Skrevet Januar 11, 2011 For folk som vil kjøpe felger. Se på ebay.de søk på "felgen umbau" på Modellautos. Da får man opp masse forskjellig. Bbs/acs/alpina osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå