Gå til innhold

Hjelp ved kjøp av E46 318i *HASTER!*


Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

så meget grei ut har samme bilen selv med senk og er overraskende god å kjøre, selv har jeg ikke merket rust så er den godt vedlikeholdt og servicehefte hele veien så er det et bra kjøp men prisn er litt i det stiveste laget, ville personlig ikke gitt over 100.

så vidt jeg vet er motorens eneste svakhet kjølinga, på min gikk pumpa og toppen kokte så avventer pris fra bmw på rep nå. utenom det har jeg ikke merket noen feil på den. husk å sjekk at ac fungerer :)

Høres bra ut :) får den for 100k, og er den i så bra stand som han tilsier og viser på bilder, så syns jeg det er en ok pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Xenon får man ikke godkjent uten automatisk høydejustering og lyktespylere. Og automatisk høydejustering har han da ikke :P Ser forsåvidt at han ikke har lyktespylere heller...

Men ang tikkinga så tikker visstnok E46 ekstremt. :P

monterer xenon ettermonteringsett på den. Gjort det på 3 andre biler også, og blitt kjempe fornøyd. Godkjenning er en annen ting. Men hva gjør man ikke for utseende :wink:

så tikking er standard og en mindre farlig ting med andre ord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xenon får man ikke godkjent uten automatisk høydejustering og lyktespylere. Og automatisk høydejustering har han da ikke :P Ser forsåvidt at han ikke har lyktespylere heller...

Men ang tikkinga så tikker visstnok E46 ekstremt. :P

har hatt både m40 og m43 motor og ved gjevnlig oljeskift og olje av ordentlig kvalitet tikker de ikke, m43 er en forbedret versjon av m40 de er veldig like. m40 motoren min med 3180000km bak seg tikker kun i starten på kalde dager og m43'en har jeg ennå ikke hørt tikke selv på kaldste dagene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en ting må jeg få sagt.

Bytter du ut spilleren i en E46 med en uoriginal så kommer jeg bort og kjører på deg :P Det er så fælt! Må ha original spiller slik at det passer med interiøret ;)

Hehe, det kommer inn en 1-din spiller med 7'' skjerm. Kan da ikke bli så ille det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. Synes personlig at spilleren i E46 går så SYKT fint inn med klimaanlegget osv.. At når man skifter det.. bleh.. :/ Bilen faller i verdi i mine øyne!

Hvordan er det å koble opp anlegg i en standard E46 spiller da? trenger 2 phonoutganger om jeg skal beholde standard opplegget! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

desverre og ikke mulighet for å ta siden toppen min kokte i 20mil unna der jeg bor. men ble ikke plass så den stikker litt ut og passer egentlig ikke inn i interiøret. så spørs hva du vil prioritere lyd eller interiør utsende, lyden i bilen min er nesten på konkuranse nivå så da synes jeg det er bedre enn å ha 100% interiør :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

desverre og ikke mulighet for å ta siden toppen min kokte i 20mil unna der jeg bor. men ble ikke plass så den stikker litt ut og passer egentlig ikke inn i interiøret. så spørs hva du vil prioritere lyd eller interiør utsende, lyden i bilen min er nesten på konkuranse nivå så da synes jeg det er bedre enn å ha 100% interiør :D

ai da, det var leit å høre :cry:

Er en kenwood spiller med skjerm som kommer ut når man trykke på den. altså ikke en man setter rett inn med skjerm. Så orginal anlegget er bra i bilen? har Kenwood anlegg til 16.000,- liggenes her som jeg gjerne vil ha inn men! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis har god lyd med standard E46 spiller. Ikke SUPER men god. Men så bruker han kun bare 1 forsterker og dermed trenger han bare 1 sett utganger. Han bruker en overgangsboks forresten da spilleren ikke har utganger originalt :)

hmm, okei. Hvordan er kvaliteten osv på det? skurrer etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...