Gjest Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Den høytalerbraketten.. Du har ikke vurdert å kjøpe originale vell? Får jo de deksella på innsia av speilet med hull til diskant.. Hmm, har du noen link til dette ? Den jeg har laget, er jo for å feste nede ved bena, ikke så høyt som speilet.. tenke å lage ett eget for diskanten v speilet.: p Men uansett syns jeg det er gøy å klundre litt med sånne småting: ) Prøve å feile litt. hehe.
Gjest Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Things 2 do! ()- Ny frontrute ()- Ny vindu sveiv v. foran ()- Bytte girkasse m/fordelingkasse ()- Pusse ferdig bilen ()- Hel lakkering ()- Lage nytt eksosanlegg ()- Bytte dørhandtak v.bakdør ()- Orden ledningsnett for frontlys i motorrom ()- Nye felger, Forslag ? ()- Bytte bremsecalippere foran på begge sider. ()- Bytte dashbord, grunnet sprekk i det. ()- Sote ruter % forslag? Diamantsvart farge på bilen ()- Bygge steroanlegg ()- Bytte glass i tåkelys! Noen som vet om tåkelys til e30 i plast som ser bra ut ? ()- Pusse og lakke toppdeksel, motorvask ()- Understellvask
Gjest Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 Har jeg en M20B25? eller er det noe spess siden det er ix?
Lars89 Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 Har jeg en M20B25? eller er det noe spess siden det er ix? Er alltid noe spesielt med IX Det er en M20B25, men er forskjell i oljepumpe, bunnpanne, motorfester osv. Mange deler fra vanlig M20 som passer, men også litt sære løsninger her og der
Gjest Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 hehe. okei! Men med tanke på evt turbo prosjekt, er toppen den samme, og eksos manifold osv likt? hmm.. : p
Eksos Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 Den høytalerbraketten.. Du har ikke vurdert å kjøpe originale vell? Får jo de deksella på innsia av speilet med hull til diskant.. Hmm, har du noen link til dette ? Den jeg har laget, er jo for å feste nede ved bena, ikke så høyt som speilet.. tenke å lage ett eget for diskanten v speilet.: p Men uansett syns jeg det er gøy å klundre litt med sånne småting: ) Prøve å feile litt. hehe. Ja, gøy å få til ting selv, men blir sjeldent like pent som originalt https://www.koed.no/2.1.asp?katstate=nyt&page=1&kattype=e30&menulinkid=28&undermenuid=9#boksanker_1260
Gjest Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Da er det blitt gjort litt=) Legger ut bilder i morgen eller i kveld=) Vaska bort dritt og støv av bilen, pusset ned hele panseret med 800. Pusset ned småbulker litt ellers på bilen, mangler bare sparkel: )
Gjest Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Slik var min også.. tar ca. 1min å fikse.. Ja er ikke noe spess stress: p bare kjett når man kjøper noe nytt: p
LarsiPan Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Ser bra ut dette Gleder meg til å få se den få litt makeup fremmover! Pøs på med bilder
Gjest Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Nå har jeg vært å prøvd noen 17 " felger, Og kommet fram til at det ser dumt ut:( Kan ta noen bilder av dem på i morgen! Men, skal ikke senke bilen, så blir så utrolig mye tommerom mellom dekket og bilen.. Tenkte på 18 ", men vet ikke om det kanskje blir litt for mye på en sånn bil? Meninger?
LarsiPan Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 18" tror jeg blir litt jalla.. med tanke på at du ikke skal senke osv, så blir jo også bilen ganske høy med 18 vil jeg tro.. 20-30 senk og 17" hadde vært en fin kombo kanskje?
Gjest Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 ja hadde det, men med tanke på 4hjulstrekken vil jeg ikke senke: /
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå