plumbo79 Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 Ang felger så anbefaler jeg alpina, det er aldrig feil
Gjest Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Da er det blitt gjort litt igjen: ) Tettet antennehull:) Panserforlenger:) Nye gulvsmatter:) eksosdeler:) Henger litt rart, men har ikke fått ordnet feste på den ene siden enda:P Var endelig ferdig da, og starter opp for å høre på lyden, så jeg noe kjedelig noe! faen.. Eksospotta bakerst lekker jo!! Er ikke lett å se det på bilde, men med såpevann merker man det greit.. Får håpe dem sender meg en ny: )
Gjest Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Da er bilen kjørt inn i lakkboksen, vasket med silikonfjerner og maskert:) endelig skjer det noe her! Syns alt har gått å sakte i det siste: p Ang lekkasjen på eksospotta, så gidder ikke leverandør å svare meg pr. maail, så utrolig trivelig:)
pewny Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 hehe, ser du har utrolig fine matter i bilen din har slike jeg også gitt;p
EirikL Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 Bra å se at det nærmer seg her. Talentløst av forhandleren av potta å ikke svare deg på mail. Men da vet du jo hvor du ikke skal handle nesten gang. Forresten, du har vel ikke et ekstra venstre fjærbein liggende? Mutteren som fester demperen på min er gått til helvette en gang i tiden, så n får jeg ikke byttet dempere
Gjest Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 Jo takk: ) ja ikkesant, minner meg litt om telenor, som man kan sitte i 2 timer i kundesupportkø, men om du skal KJØPE svarer dem før du rekker å taste feks. 2... : p Neij har desverre ikke det, har ingen deler liggende atm, anna enn girkasse m/fordelingskasse, men mulig jeg skal overhale den ..
Gjest Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 Da er det blitt lagt filler der det trengtes! Reagerte litt på bakdøra hvor jeg pusset igjennom lakken og ned på noe gammel sparkel.. hmm Fikk ikke sett stort på det, men sjekke det litt ut i morgen: ) her er noen bilder hvertfall: )
Gjest Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 hmm, skjer ikke stort her egentlig, har fått pusset ned fylleren, og lagt grunning, bakdelen er ferdig pusset med 500, og der står jeg.. utrolig kjedelig å drive med sånn om sommeren! Meeen, litt har skjedd, jeg har ferie, 4 uker! og ingen bil å kjøre med, så hva gjør jeg? Joda, kjøpte med en E30 til, 2 Dørs 316: p Bilen ser helt jævelig ut, med det er mest pga. en matt rødfarge! Men ser ut som det ikke skal være så vanskelig å polere den fin igjen: p Slenger ut noen bilder av den senere, om noen er int. blir den for salg etter hvert som ix`n blir ferdig!: )
S. Gunstad Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 Bilder er alltid interessant. -Så får vi noe å kritisere
Gjest Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 Daaa kommer det noen bilder av Ix`n, og feriebilen!
Gjest Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 nå er det bare å kritisere, men lov å gi noe ros innimellom!: p
Gjest Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Jeg er usikker på hvilken seter jeg skal bruke i bilen!!: ( Om jeg skal bruke disse, som jeg kjøpte inn til bilen, eller om jeg skal bruke de som er med den rød coupe`n DIsse: Eller disse: Litt dårlig bilde men..
Gjest Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Bilen skal endelig lakkes nå btw:) HAr venta og venta på at lakkeren skulle bli ferdig med ferien sin, og endelig skjedde det:O))
EirikL Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Den røde setter du jo bare snurre på, stiver den av, hiver racingstolene inn og vips: en morsom liten lekebil/banebil. IX'en kan få setene fra E36. Mulig du allerede har sagt det, men hvilken farge får ix'en?
Gjest Skrevet August 8, 2009 Skrevet August 8, 2009 Ja jo, drevi å sett på 318 is motor til den også Blir diamant scwart: )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå