Gå til innhold

Kjøp av brukt E39 528


semmern
 Share

Anbefalte innlegg

Sitter og sikler på en 1996-modell E39 528i. Selger skal ha 75 000 for den, den har gått 270 000. Alle servicer er visstnok fulgt, med full historikk. Bremser er nylig byttet, ellers sier han den er rustfri, teknisk i god stand, men et par småfeil, som defekt utetemp.sensor og airbag-varsellys som lyser, men dette skal fikses før han kvitter seg med den.

Er dette en grei bil? E39 er jo en driftssikker bil, men alle biler har jo sine småfeil. Bilen har "alt" av utstyr, og skinninteriør. Virker det som et greit kjøp, eller burde jeg klare å prute den ned noen tusen? Jeg oppgraderer i tilfelle fra en E34 535i som begynner å bli litt sliten, og må ha noe med litt krefter under panseret, da jeg har blitt så godt vant med børsa jeg har nå :D Hvordan er forbruket på denne motoren? Kjørecomputeren på bilen min nå sier 1.2 liter på mila i gjennomsnitt, men det er mye småkjøring..hva kan jeg vente å ligge på med en 528?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske gira på den bilen her nå! Det eneste som gnager litt i bakhodet mitt er kilometerstanden..men fornuften sier jo at hvis den er holdt godt har den jo gode 100 000km til i seg før ting begynner å bli slitne for alvor.. eller vad tycks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...