325ixturbo Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 han mente sikkert med 3m tape i stede for m3( fullrigga med 3m tape)
Rayman Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 han mente sikkert med 3m tape i stede for m3( fullrigga med 3m tape) haha
///NJD Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Noen nye landsmenn som driver kebabrestaurant her elsker også den chromistegreia fra biltema Er vist vanlig blandt våre nye landsmenn dette her.. Har en grønn E36 sedan som kjører rundt i byen her også, som er så stappet med chrom at jeg har ikke sett maken.. Rundt alle mulig lister og vinkler.. Og får å toppe det hele, et SVÆRT vinyl/klister i bakruta Vi ler hver eneste gang vi ser den Har selv sitt den, og er faktisk veldig få i stvg området, selv har jeg ingenting krom på bilen, kun nyrene.. Folk her inne hadde helt sikkert klagt på det også.
Ron Jeremy Skrevet September 12, 2008 Forfatter Skrevet September 12, 2008 han mente sikkert med 3m tape i stede for m3( fullrigga med 3m tape) Konge kommentar! Noen burde redigert annonsen hans - hehe.
R Andersen Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Jeg sendte en mail og fortalte at ingenting på bilen var fra M3, og han svarte, på veldig dårlig norsk, at setene og understellet var fra M3. Det hadde de sagt til han på BMW...
knut_olestad Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 vel, om m-tech automatisk betyr M3 så har han vel rett, eller NOT! Blir deppa av slike biler, tenk så nydelig den kunne vært med rett eier.
///NJD Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Fjern all chromen of smell på en mtech bakfanger, skift eksos stusser og vips du har en pen coupe. At mange syter om at bilen er heeelt ødelagt syns jeg bare blir for teit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå