tolla Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Passer disse E36? Pris viss de skal til stavanger(Posten?)? Sto på min e36... Pris inkl. posten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tolla Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tolla Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tolla Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tolla Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Bilde med felga på e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tolla Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2009 Bilde med felga på e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tolla Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 hei,er desse solgt? passer de e34? 5x120, et20. pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tolla Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 hei,er desse solgt? passer de e34? 5x120, et20.pris? Hallo, de er ikke solgt nei....... Veit desverre ikke om de passer på E34:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 beklager at jeg sier det men folk som ikke vet om innpress kan se i margen på venstre side. her står det "hjulspesifikasjoner" om man tar seg en tur inn på den linken ser man fort hvilket innpress bilene deres har og hvilket innpress som er på felgene som blir solgt. tror dette ville spart selger for hundre spørsmål om hvilke biler de passer til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 disse paser IKKE e34 om de satt på en e36 som ikke hadde valsa hjulbuer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 beklager at jeg sier det men folk som ikke vet om innpress kan se i margen på venstre side. her står det "hjulspesifikasjoner" om man tar seg en tur inn på den linken ser man fort hvilket innpress bilene deres har og hvilket innpress som er på felgene som blir solgt. tror dette ville spart selger for hundre spørsmål om hvilke biler de passer til. ... man kan også bruke spacere, noe jeg har gjort med mine e39 felger. Er derfor jeg lurte på om man kunne gjøre noe slikt her. Da hjelper det ikke å se på linken, vil jeg tro. Iallefall, er et enkelt spørsmål, så skjønner ikke hvorfor dere alle tar sånn på vei for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 ja man kan bruke disse felgene med 15mm spacere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå