MMTuning Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 Legger ut noen bilder av bilen med rondel hjula på. Ser mye råere ut med disse enn med lm hjula syns jeg. Er ikke plass til bremsene i disse hjula heller desverre. Litt møkkete på bildene da men Nice Lest gjennom tråden din nå. Ligger noen timer bak denne bilen, men hver time og minutt hvert strevet når resultate blir slikt. Stå på
e30 tic Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 leste et sted at du skulle få svidd ut nytt baklokk til e28 diffen, har du gjort det eller kjører du med det midlertidige ennå?
Gjest Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Kjører med midlertidig løsning enda. Det blir nytt så tiden strekker til. Takk MMtuning=) Det er vert hver en time ja!!
E30_Dale Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 Hvor mye klaring har wastegate utblås røret ditt til asfalten? Såg lite ut...
Gjest Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 Var lav der ja.Er en annen rør på den nå. Rett ned langs med girkassa.
Jørgen-Fastbmw Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 Var lav der ja.Er en annen rør på den nå. Rett ned langs med girkassa. Kunne du lagt ut noken bilder av hvordan wg eksos er nå? Funne ut noke meir om sideskjørta eller? Andre planer for vinteren anna enn meir effekt og nytt plenium ?
Gjest Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 Kan jeg gjøre når jeg får bilen på bokken igjen ja. Sideskjørta mine er vanlige.Ikke så mye planer egentlig. Men jeg har en tendens til og komme på litt etter hvert. Har monter hallburet i dag og pressa inn ett skin baksete fra cab. Ble faktisk bra med bab sete da det gjekk i mellom burstengene. Skal ta bilder av det i morgen. Buret lakerte jeg lilla foresten. Ble nice.=)
Gjest Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Her er bilder av bilen invendig. Ble bra med cab seter i mellom buret. Ser nesten ut som org m3 sete som har krympet Buret ble lilla og fint. Resultate på lakken på bra tatt i betrakning att det nesten var minus grader i sjappa når jeg lakerte Og her viler min lille motor som ikke vet att han snart skal bli trykksatt med 2 bar og vp109 bensin Nye innsuget skal på først da.
stensheim Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 er meget bra gjennomført og pen bil hvor har du kjøpt velteburet ble bra med cabsetet.
Gjest Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Takk for det. Buret er ett pedersen bur. Slik du tilpasser selv.
stensheim Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 ok, hvem selger det da og hvor mye koster det
SSM Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Synst ikke det var pent med cab setet, du får jo kneppt inn vanlige bakseter mellom buret og da Men eller så ser det bra ut!
Gjest Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Da må jeg kappe i sete. Og desuten har jeg ikke m3 skinnbaksete. Så det får bli cab setene. Jeg er fornøyd selv=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå