Gå til innhold

JAAS-performance e30-m3 banebil.SOLGT!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Legger ut noen bilder av bilen med rondel hjula på. Ser mye råere ut med disse enn med lm hjula syns jeg. Er ikke plass til bremsene i disse hjula heller desverre.

div12345037.jpg

div12345036.jpg

div12345039.jpg

Litt møkkete på bildene da men

Nice :wink:

Lest gjennom tråden din nå. Ligger noen timer bak denne bilen, men hver time og minutt hvert strevet når resultate blir slikt. Stå på :applause:

• Svar 705
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

leste et sted at du skulle få svidd ut nytt baklokk til e28 diffen, har du gjort det eller kjører du med det midlertidige ennå?

Skrevet

Kjører med midlertidig løsning enda. Det blir nytt så tiden strekker til. Takk MMtuning=) Det er vert hver en time ja!!

Skrevet

Var lav der ja.Er en annen rør på den nå. Rett ned langs med girkassa.

Skrevet
Var lav der ja.Er en annen rør på den nå. Rett ned langs med girkassa.

Kunne du lagt ut noken bilder av hvordan wg eksos er nå? Funne ut noke meir om sideskjørta eller?

Andre planer for vinteren anna enn meir effekt og nytt plenium ?

Skrevet

Kan jeg gjøre når jeg får bilen på bokken igjen ja. Sideskjørta mine er vanlige.Ikke så mye planer egentlig. Men jeg har en tendens til og komme på litt etter hvert. Har monter hallburet i dag og pressa inn ett skin baksete fra cab. Ble faktisk bra med bab sete da det gjekk i mellom burstengene. Skal ta bilder av det i morgen. Buret lakerte jeg lilla foresten. Ble nice.=)

Skrevet

Her er bilder av bilen invendig. Ble bra med cab seter i mellom buret. Ser nesten ut som org m3 sete som har krympet :lol:

p535ytajizt8w0iw2yo7.jpg

c2jypzzu3vilbzdz6jef.jpg

7uqgnwg8jjg8dxc2rywc.jpg

0iv6phrc3nw313nctbef.jpg

Buret ble lilla og fint. Resultate på lakken på bra tatt i betrakning att det nesten var minus grader i sjappa når jeg lakerte :D

0iv6phrc3nw313nctbef.jpg

Og her viler min lille motor som ikke vet att han snart skal bli trykksatt med 2 bar og vp109 bensin 8) Nye innsuget skal på først da.

kzf0fa0iuf4hhkcxkzhr.jpg

Skrevet

Takk for det. Buret er ett pedersen bur. Slik du tilpasser selv.

Skrevet

Synst ikke det var pent med cab setet, du får jo kneppt inn vanlige bakseter mellom buret og da :) Men eller så ser det bra ut!

Skrevet

Da må jeg kappe i sete. Og desuten har jeg ikke m3 skinnbaksete. Så det får bli cab setene. Jeg er fornøyd selv=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...