Gå til innhold

JAAS-performance e30-m3 banebil.SOLGT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei du må ikke det, jeg har testa på min om det går an å ha bur og M3 baksete. Og man klarer å kneppe setet til siden og få buret i mellom om du skjønner :) Men men, er jo din bil! heh

• Svar 705
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ja mulig det. Men på min blir det cab. Mulig jeg bygger hele bilen om til cab ettervert.=)hehe

Skrevet

I dag kom det nye tig aparatet vårt. da ble det lit innsugsveising.=)

d0mi88mhvgsvn4qdk7ix.jpg

8xr93iytt7pj4eb8zefs.jpg

zre06my89n8jju1jrukq.jpg

f0hn8f7f6w27xj8dlf0b.jpg

2bi1qbf5a9f2hk0kkvwc.jpg

det ene innsuget skal på en 1000hk lotus omega motor, og det andre skal på s38n min.

Skrevet

hei, har du noe tips ang sveising med det apparatet? har AKKURAT samma på verkstedet, men jeg skjønner ikke en dritt ang det. skulle ha sveisa litt trykkrør selv+ en sprekk i felg. sveise stål er ikke noe prob, men alu fikser jeg ikke, så noen enkle tips? :)

Skrevet

Opel innsuget nærmer seg ferdig. Siste bendet skal sveises på når vi får prøve det i bilen.

IMG_1368.jpg

IMG_1370.jpg

IMG_1371.jpg

Her lages det mellomaksel type grov til M3'en:

15022010107.jpg

15022010108.jpg

15022010109.jpg

Kommer mere bilder av denne når den er ferdig tenker jeg :)

Skrevet

Takker og bukker! Leddene og røra er kjøpt hos gkn og koster flesk..! Men det holder forhåpentligvis.

Litt ferske bilder da:

Mellomaksel ferdig sveisa, skal bare få seg litt lakk nå:upwcrako2mno38vkfesr.jpg

s38 innsuget snart ferdig:p98tgxjz1lcybc6t86vc.jpg

o1xj2bd502z3uk7ks9w6.jpg

uorai2aymwnu29yu6csr.jpg

nzve65416bmwouhxevaf.jpg

Har kjøpt ett m3 instrument med ett litt spesi spedometer. Går til 300!! :twisted:

m4pqhmrjve3kjp98fgb9.jpg

Skrevet

Da var innsuget helt ferdigsveisa!! Men glemte selvsagt kameraet denne gangen.. Bilder kommer når det har fått seg ett strøkk lakk.

Skrevet

Takk for det. Rister den ikke ser jeg ikke nødvendigheten og balansere den. Får se i morgen når den og innsuget skal monteres og det kansje blir en testrunde.

Skrevet

Jørgen: Er lei av mye polert. Blir mere sleeper look nå. Eneste som blir pollert er snurboen=)

Jt: Karossen syns jeg er helt rett=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...