Jørgen-Fastbmw Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Feil. blå slamger på kryss og tvers er japps ja, men polering er ikkje feil på en tysker... So om eg har forstått det rett er dette jappsette ?
Gjest Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Nei da. Men det er litt gårsdagens syns jeg. Jeg vil prøve no nytt nå. desuten krever det ikke like mye vedlikehold når ting er lakert.
Gjest Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Har gjort litt igjen da. Montert kryss på mellomaksel bla. Med det nye innsuget passer ikke bremseveskekoppen lenger. Tengte først flytte den orginale men fant ikke no fin løsning på det. så det ble å lage en ny i alu. Ett m30 toppdeksel måtte donere topp med flens. Ble fornøyd med denne løsningen.
ehrnst Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 det blei jo kjempemessig! må være deilig å kunne gjøre sånne ting selv
Gjest Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Ja ble helt grei.=) Kjekt med alu tig i garasjen ja.
stensheim Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 ser ut som du skal kjøre med hel mellomaksling??
Gjest Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 ja. Er best det. Vist ikke må du ha 3 kryss da tremeken har ett kryss fremme og ikke hardykobling. Og total lengde på denne akselen er bare 109cm, så det blir bra.
E30_Dale Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Fytti rakkeren, må være kanon og ha alu tig. Helt enig når det gjelder å lakkere ting i motorrommet, er opptatt av alt skal se mest mulig originalt ut:-). Men siden du har sveist nytt innsug, p.g.a. orket ikke det andre innsuget mer effekt da eller? Eller bare testing av forskjellig design?
Gjest Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Jeg bygde nytt innsug pga jeg ville ha en ny design og ett med bedre flow. Og Er jo nesten alle som har den ppf designen jeg hadde før. Tror ikke det blir no merkbart forskjell med effekt. Det finner jeg isåfall ut på onsdag for da blir det bremsing igjen.=)
635csi Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Alltid like interessant å snoke innpå denne tråden for å se hva slags nye idèer og kreasjoner som dukker opp her Skal vi vente til etter benking med polering? Eller har du slått fra deg konseptet?
Gjest Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Ja her skjer det litt av vert=) vi venter til etter benking med polering ja. Må jo ha blank turbo til våren!
E28 TURBO Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 Åssen ventilfjører bruker dere. Skal ha i strammere, men Helge mente PPF sine var dyre, hvor kjøpte du dine?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå