Melkvik Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 MMTuning skrev: M3 Yngve skrev: Skal bruke Sachs sin store 756 eller hva den heter på V10er. Så derfor jeg lurte, så jeg får sendt det til å lege nytt svinghjul. Skal vel tåle ca 800nm med 4 pucka sinter dem? Jeg kjører Sachs 756 med 4 pucka sinter lammel og har bremset 649nk 900nm og bilen har enda ikke sluret etter å ha kjørt bilen over 300mil. Og da også med orginal 260 kasse som jeg er i sjokk av at holder enda Det att kassa holder kan jo være av att du har litt mildere kjørestil enn f.eks Jørgen
MMTuning Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 Melkvik skrev: MMTuning skrev: M3 Yngve skrev: Skal bruke Sachs sin store 756 eller hva den heter på V10er. Så derfor jeg lurte, så jeg får sendt det til å lege nytt svinghjul. Skal vel tåle ca 800nm med 4 pucka sinter dem? Jeg kjører Sachs 756 med 4 pucka sinter lammel og har bremset 649nk 900nm og bilen har enda ikke sluret etter å ha kjørt bilen over 300mil. Og da også med orginal 260 kasse som jeg er i sjokk av at holder enda Det att kassa holder kan jo være av att du har litt mildere kjørestil enn f.eks Jørgen Ja kan godt hende det. Men føler at bilen får gjennomgå forholdsvis hardt tømmer f.eks. 2,3 og 4 gir i fult hjulspinn opp fra slaktern med gateslicks
Gjest Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Takker for fine kometarer karer! Ang driverk.Jeg kjørte med 765 og sinter før. Da var det ingen ting som gjekk til helvete. Til og med orginale 325 drivaklser holdt da. Men etter jeg bremsa 744hk og 950nm på hjula sliura den bare ved pådrag så eneste utvei var tilton. Den er meget hard og bruke men etter tilvenning går det ganske bra. Har du 649hk på hkula eller i motor? Kjørte meg en tur og tok litt bilder i dag av kjærra. Virker så bra nå att jeg har tid til slike ting og Jeg har sån fanscy speilrefleks kamera så bildene har sikkert blit bra har jeg hadt litt peiling, men bedre enn ingen ting. Dette har ikke jeg tatt.
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Jæævlig bra altså du veit det er bruksbil når du henger opp baum i ruta
Gjest Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 Fant en video fra NGK Gatebilfestivalen der bilen er i aksjon. http://www.youtube.com/watch?v=VNWhGj8m898&feature=player_embedded
winchester Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 bjowii skrev: Fant en video fra NGK Gatebilfestivalen der bilen er i aksjon. http://www.youtube.com/watch?v=VNWhGj8m898&feature=player_embedded
Melkvik Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 Kan ikke selge den bilen der vettu:P kommer til å angre resten av livet:P Men nok tull, er en utrolig pen bil hvor det er lagt mye arbeid i, vel verdt de kronene du forlanger for den!
SSM Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 Nå fikk jeg lyst på blanke nyrer og oransje blinkers på min Faen meg rå denne girkasse spiseren
E30_Dale Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 Uten å tvile så er det en über RÅ E30 du har bygget deg Jørgen , Men med tanke på at alt fungerer utmerket når du har skrudd ned trykket, hvorfor ikke bare kjøre med mindre effekt? Å faktisk ha tid til å nyte bilen, å ikke bare sprengskru når girkassene havarerer i øst og vest...? Du har jo fortsatt "litt" effekt i den...
Gjest Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 Melkvik: Ja jeg kommer til og angre resten av livet om den blir solgt. Men livet må gå videre. Larsen:Ja jeg er meget fornøyd med den nå både utsendemesig og hvordan den går. Så takk for det. Dale: Den går fremdeles på grunntrykk og virker no jævlig. Jeg har tengt og prøvd den på full pupp og men da må jeg være litt forsiktig med clutchen Jeg skal nyte den til det kommer noen og kjøper den nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå