H_Vatn Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 noen bilde update snart da? morro og se hva som skjer i nabo kommunen:)
Gjest Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Her har det gått litt rolig en liten stund. Har vert så jævli kalt og holde på+att jeg rett og slett ikke har hatt tid.Men jeg har gått i inkjøp av enda en e30 da, som skal fungere som bruksbil. Dette er en 320 som etter planen skal få seg en 3,5l etterhvert. Hvist det er intresse kan jeg legge ut bilde av den ombyginga og? Blir ikke ett omfattende prosjekt, skal bare bli en artig bruks bil
JonasD Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Her har det gått litt rolig en liten stund. Har vert så jævli kalt og holde på+att jeg rett og slett ikke har hatt tid.Men jeg har gått i inkjøp av enda en e30 da, som skal fungere som bruksbil. Dette er en 320 som etter planen skal få seg en 3,5l etterhvert. Hvist det er intresse kan jeg legge ut bilde av den ombyginga og? Blir ikke ett omfattende prosjekt, skal bare bli en artig bruks bil Ja må legge ut bilder såklart!
diohrvik Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 rått prosjekt dette likte den godt før den ble "m3" og jeg da;p fornavnet på bror din med rs2?
Gjest Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Hei! Takk ja Bror min med rs2 heter ingebrigt. Kjenner du han?
Gjest Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 Ja her har det vert stille en stund nå. Men ting har skjedd. Bilen er nå ferdig sveisa og er straks klar for lakk Har ett noen nye bilder men di ble så dårlige så jeg skal ta nye i morgen. Men her er ett ihvertfall!
Kristian Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 dette blir knall! gleder meg til å se denne i aksjon igjenn.
Spiritus Sancti Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 Ser bra ut ja. Bilene våre blir prikk like bare med en annen farge og andre felger.. Det er rått! Hehe
JonasD Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 Får jeg spørre hvor mye du har brukt på motoren? Er så glad i den lyden!
Gjest Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 Er vel vanskelig og bygge en slik motor under 100 lapper. Lyden er rå ja.
thorbis Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 hei jørgen. du, du hadde ikke giddi og knipsa ett par bilder av kjøesystemet ditt fra e28. og evt nevne opp de dela jeg trenger for og bruke på min. det ser mer profft ut med e28 deler enn en radiator som passer inni ramma suns jeg. dessuten sitter den jo mere utsatt til når den er foran da. kan sende bilder osv på PM hvis du heller vil det. sorry for OT, men måtte spørre hehe. mvh Thorbjørn R
Gjest Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 Det kan jeg ordne vettu! Skal ta bilder så fort jeg får tid. tror det blir i morgen. Det du trenger og kjøpe er egentlig e28m5 termostathus og e28 m535 radiator. Så er det ett par rør du må fikse. Men dem lager du lett selv. Skal ta bilder jeg så du ser hvordan. sender deg en pm jeg.
thorbis Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 kjempe flott. mangler kun termostathuset da regner jeg med. har m535 tropic radiator som jeg brukte på m20n. hadde vel ca 79-85 grader temp på go misshandling på bane hehe. mvh Thorbjørn R
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå