Gå til innhold

JAAS-performance e30-m3 banebil.SOLGT!

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 705
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Her har det gått litt rolig en liten stund. Har vert så jævli kalt og holde på+att jeg rett og slett ikke har hatt tid.Men jeg har gått i inkjøp av enda en e30 da, som skal fungere som bruksbil. Dette er en 320 som etter planen skal få seg en 3,5l etterhvert. Hvist det er intresse kan jeg legge ut bilde av den ombyginga og? Blir ikke ett omfattende prosjekt, skal bare bli en artig bruks bil :D

Skrevet
Her har det gått litt rolig en liten stund. Har vert så jævli kalt og holde på+att jeg rett og slett ikke har hatt tid.Men jeg har gått i inkjøp av enda en e30 da, som skal fungere som bruksbil. Dette er en 320 som etter planen skal få seg en 3,5l etterhvert. Hvist det er intresse kan jeg legge ut bilde av den ombyginga og? Blir ikke ett omfattende prosjekt, skal bare bli en artig bruks bil :D

Ja må legge ut bilder såklart! :D

Skrevet

Hei! Takk ja :D Bror min med rs2 heter ingebrigt. Kjenner du han?

• 2 weeks later...
Skrevet

Ja her har det vert stille en stund nå. Men ting har skjedd. Bilen er nå ferdig sveisa og er straks klar for lakk :) Har ett noen nye bilder men di ble så dårlige så jeg skal ta nye i morgen. Men her er ett ihvertfall!

zdaoalwufh33upbrcnwc.jpg

Skrevet

Er vel vanskelig og bygge en slik motor under 100 lapper. Lyden er rå ja.

Skrevet

hei jørgen. du, du hadde ikke giddi og knipsa ett par bilder av kjøesystemet ditt fra e28. og evt nevne opp de dela jeg trenger for og bruke på min. det ser mer profft ut med e28 deler enn en radiator som passer inni ramma suns jeg. dessuten sitter den jo mere utsatt til når den er foran da. kan sende bilder osv på PM hvis du heller vil det. sorry for OT, men måtte spørre hehe.

mvh

Thorbjørn R

Skrevet

Det kan jeg ordne vettu! Skal ta bilder så fort jeg får tid. tror det blir i morgen. Det du trenger og kjøpe er egentlig e28m5 termostathus og e28 m535 radiator. Så er det ett par rør du må fikse. Men dem lager du lett selv. Skal ta bilder jeg så du ser hvordan. sender deg en pm jeg.

Skrevet

kjempe flott. mangler kun termostathuset da regner jeg med. har m535 tropic radiator som jeg brukte på m20n. hadde vel ca 79-85 grader temp på go misshandling på bane hehe.

mvh

Thorbjørn R

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...